Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sepiake of zoiets..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sepiake of zoiets..

Mooie blik in haar ogen
    http://www.reptilicious.nl
    Canon EOS450D & Canon Powershot S3IS

Comment

Mooi naturelleke. Ga wel mee met de sierraden. Kan niet eens kijken hoe laat het was
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
        Bij deze contrast wat naar omhoog gehaald ..
        M.i. STOND er een betere foto. Ik vond de "zachtheid" wel iets hebben. Tja... smaken verschillen. Zwart/wit behoeft contrast, maar met sephia foto's (waarom maakt men ze eigenlijk en waarom kies je ervoor), mag het m.i. wat zachter aan...

Is sephia dan gewoon digitale verwennerij of beoogt men er een bepaald effect mee, dat dan (volgens sommigen) net hetzelfde moet zijn als zwart/wit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          M.i. STOND er een betere foto. Ik vond de "zachtheid" wel iets hebben. Tja... smaken verschillen. Zwart/wit behoeft contrast, maar met sephia foto's (waarom maakt men ze eigenlijk en waarom kies je ervoor), mag het m.i. wat zachter aan...

Is sephia dan gewoon digitale verwennerij of beoogt men er een bepaald effect mee, dat dan (volgens sommigen) net hetzelfde moet zijn als zwart/wit
          Mijn persoonlijke keuze was ook "de zachte" ;
          Waarom anders met lagen werken om het origineel de gewenste zachte toon te geven om nadien het contrast naar omhoog te duwen.
          Maar ben hier in gegaan op de vraag van enkelen om het verschil te zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
            Mijn persoonlijke keuze was ook "de zachte"... Maar ben hier in gegaan op de vraag van enkelen om het verschil te zien
            Misschien kan je ze beter naast of boven elkaar zetten, dan krijgt iedereen zijn zin ?

Comment

Working...
            X