Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
M.i. STOND er een betere foto. Ik vond de "zachtheid" wel iets hebben. Tja... smaken verschillen. Zwart/wit behoeft contrast, maar met sephia foto's (waarom maakt men ze eigenlijk en waarom kies je ervoor), mag het m.i. wat zachter aan...
Is sephia dan gewoon digitale verwennerij of beoogt men er een bepaald effect mee, dat dan (volgens sommigen) net hetzelfde moet zijn als zwart/wit
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
M.i. STOND er een betere foto. Ik vond de "zachtheid" wel iets hebben. Tja... smaken verschillen. Zwart/wit behoeft contrast, maar met sephia foto's (waarom maakt men ze eigenlijk en waarom kies je ervoor), mag het m.i. wat zachter aan...
Is sephia dan gewoon digitale verwennerij of beoogt men er een bepaald effect mee, dat dan (volgens sommigen) net hetzelfde moet zijn als zwart/wit
Mijn persoonlijke keuze was ook "de zachte" ;
Waarom anders met lagen werken om het origineel de gewenste zachte toon te geven om nadien het contrast naar omhoog te duwen.
Maar ben hier in gegaan op de vraag van enkelen om het verschil te zien
Comment