Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind de middelste de beste uit de serie ;
Bij de bovenste vind ik dat model beetje te fel lacht , onderste tanden zouden eigenlijk niet mogen zichtbaar zijn ;is ook wel wat geforceerd met die armen omhoog ;
De onderste is okay maar vind het jammer dat die achterste arm haar gezichtslijn komt verstoren
Misschien een kleine opmerking, in de tweede zie je denk ik golven in het achtergronddoek. Kan ook aan mij liggen hoor! Maar dat is een detail (van de achtergrond, niet dat het aan mij kan liggen)
Ik wil eerst zeggen dat ik de foto's erg geslaagd vind!
Nu no alleen even miere(n)neuken.
Op de bovenste foto storen mij 2 dingen: de zwarte achtergrond en het zwarte topje vind ik niet zo mooi samen. Ook dat zwarte hoekje (vd stoel of zetel) valt een beetje op.
Comment