Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ineke - Part 3 (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ineke - Part 3 (18+)

Geen naaktshoots zonder bodyscapes...

Last edited by Sharkdog; 11 mei 2007, 11:10.
    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Re: Ineke - Part 3 (18+)

Persoonlijk vind ik jouw series 1 + 2 mooier.

Nikon D50, AF-S Nikkor 18-55mm 1:3.5.6G ED, AF-S Nikkor 55-200mm 1:4-5.6G ED, Marumi 52mm UV Haze

Comment

Bij de eerste twee foto's zie ik niet de mooie welvingen van een vrouw maar verwrongen vlees. Onnatuurlijke poses dus. Bovendien kan je bij die foto's nog zien waar de elastiek van de kleding in het (ongetwijfeld malse) vlees heeft gedrukt. Volgende keer, ruim op voorhand, aan jouw model vragen uit de kleren te gaan. (Zorg dat de studio lekker warm is!)

Over de scherpte niets dan goeds dus!

Foto drie is de mooiste (al mocht dat achterste 'wangske' iets hoger komen).

Vriendelijke groet,

Jos
      Last edited by Jos Vanhengel; 11 mei 2007, 03:48.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Bij de eerste twee foto's zie ik niet de mooie welvingen van een vrouw maar verwrongen vlees. Onnatuurlijke poses dus. Bovendien kan je bij die foto's nog zien waar de elastiek van de kleding in het (ongetwijfeld malse) vlees heeft gedrukt. Volgende keer, ruim op voorhand, aan jouw model vragen uit de kleren te gaan. (Zorg dat de studio lekker warm is!)

Over de scherpte niets dan goeds dus!

Foto drie is de mooiste (al mocht dat achterste 'wangske' iets hoger komen).
        Wat ik over de foto's dacht schrijf jij hier neer. Ik volg dus volledig. Misschien ook vragen om bij bodyscapes piercings te verwijderen. Die doen eerder afbreuk dan toegevoegde waarde bieden!

Mvg,

Comment

Ik moet de anderen gelijk geven. Je eerste en tweede reeks waren beter. Doordat het zo close-up gefotografeerd is, lijkt het idd vervrongen vlees, alsof je haar een paar keer hebt uitgewrongen als een dweil (een kleine overdrijving...).
          Bodyscapes zijn dan ook niet simpel en daarom toch wel een verdienstelijke poging!! Blijven posten zou ik zo zeggen.
          Flickr

Comment

zelfs op de derde foto zie je waar de elastiek het malse vlees vervormd heeft... (kijk maar es naar de welving v/d "linkerkaak")

verder alles
            VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
            Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

Comment

Ik vind wel dat iedereen hier nogal hard is deze keer. Het past perfect in een vrouw haar natuur zich in allerlei bochten te wringen, dus geen onnatuurlijke houdingen hier

Vind het licht, compo en scherpte best goed 3 is het mooiste. In ieder geval mooi op elkaar afgestemde reeks.

Die lijnen in de huid, dat is vaak een probleem. Modellen voor dit soort fotografie moeten eigenlijk eerst een paar uur met een kamerjas en dus zonder spannende jeans en ondergoed rondlopen, part of the job

Dan nog even dit : 18 plus foto's horen per defenitie niet thuis op BD (cfr reglementen), dus deze zijn voor mij dan ook niet 18 plus . Prefereer meer de vermelding artistiek naakt of zo...

Grtz

Comment

Working...
              X