Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

muurbloem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • muurbloem

    estamos llegando
    http://users.telenet.be/studiocamosci

  • #2
    Re: muurbloem

    Hey hey... bloemen die horen bij natuur en landschappen .

    Nja, de muurbloem staat er heel leuk op Leuke pose en toonzetting en aparte kledingstijl heeft ze wel .
    Een paar details... dat éne vingertje en misschien is de rug iets te licht in verhouding tot de rest van het lichaam en de achtergrond. De schaduw op de handen en armen, maakt dan weer dat het net is of ze "vuile" handen heeft. Licht is m.i. hier een beetje ongelukkig.

    Comment


    • #3
      Re: muurbloem

      Ik stoor mij een beetje aan die donkere vlekken op haar broek vanboven.
      Nikon D50, Tamron 18-200, Nikor 35 1.8

      Comment


      • #4
        Re: muurbloem

        Hmm.. gezien de eerdere mooie platen van jou vind ik deze niet zo eerlijk gezegd.

        Paar punten die mij opvielen aan deze plaat is de zichtbare binnenkant van de hand wat vaak vermeden wordt in modellenfotografie, maar ook dat die zo vies is. Dat vind ik niet mooi.
        Verder trekt het bandje van de broekophouder haar borst/tepel een beetje ongelukkig opzij. (vind het wel sexy hoor, maar op de een of andere manier hiet helemaal passen)
        Hoop dat je dit niet als negatieve kritiek beschouwd.
        Wel een mooie meid trouwens
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: muurbloem

          Mooie meid dat wel maar daarom nog geen mooie foto omwille van de dingen die door de voorgangers reeds werden gesignaleerd bijvoorbeeld.


          grt. gauloise

          Comment


          • #6
            Re: muurbloem

            Ik vind de rechterhand ook wat ongelukkig. Niet alleen omdat hij vuil is, dat op zich is eigenlijk geen probleem, maar het is alsof ze er niet echt weg mee wist.
            En net als Madmax zegt, die "bretelle" duwt nogal raar op de borst. Hij had wat meer naar voor gemogen, naar het midden van de borst en misschien wat minder aanspannen zodat hij iets minder de borst 'plet'.

            Maar voor de rest wel een mooi portret! En een mooi model!!

            Benjamin
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: muurbloem

              helaas , alles wat niet hoort, leg ik vast. zo ook vuile handen, geplette b***
              maar geen nood zoveel hoofden zoveel smaken .
              thenx voor de comments
              estamos llegando
              http://users.telenet.be/studiocamosci

              Comment

              Working...
              X