Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communie foto's 1 (de zoveelste)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communie foto's 1 (de zoveelste)







    * All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..

  • #2
    Re: communie foto's 1 (de zoveelste)

    2 en 3 zijn super alhoewel ik het jammer vindt dat je van 3 de voet niet helemaal ziet, en bij twee is het jammer van de uitgebrande vlek op de "trein"?? Bij foto nummer1 lijkt het net alsof de jongen met de blauwe blouse met zijn hoofd aan de ketting vast hangt?
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • #3
      Re: communie foto's 1 (de zoveelste)

      Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
      Bij foto nummer1 lijkt het net alsof de jongen met de blauwe blouse met zijn hoofd aan de ketting vast hangt?
      Dat is omdat hij niet zou weglopen terwijl die andere op zijn schoenen piest.


      seppuku.

      Comment


      • #4
        Re: communie foto's 1 (de zoveelste)

        dit zag ik zelf niet eens
        * All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..

        Comment


        • #5
          Re: communie foto's 1 (de zoveelste)

          Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
          Dat is omdat hij niet zou weglopen terwijl die andere op zijn schoenen piest.


          seppuku.
          dat "plassen" had ik ook niet gezien hahaha. grappig.
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

          Comment


          • #6
            Re: communie foto's 1 (de zoveelste)

            ik zou het beeld iets meer vullen met de persoon. De omgeving is boeiend maar trekt te veel aandacht weg van de kindjes.

            r
            Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

            Comment


            • #7
              Re: communie foto's 1 (de zoveelste)

              Hier krijg ik het, om een heel andere reden, warm van.
              Ik ben namelijk ex-mijnwerker. In zo'n wagonnetje heb ik mij vroeger, in de ondergrond, verplaatst. De achtergrond op laatste foto is de bovenzijde van een Westfalia-element (wandelende, hydraulische ondersteuning in de kolenpijler).

              Deze foto's hebben dus didactische waarde voor de communiekanten!

              Verder sluit ik mij aan bij de andere commentaren.

              Vriendelijke groet,

              Jos
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment

              Working...
              X