Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
niet alleen het haar werk mee, die ogen en de houding van de mond goed hoor.
oja, goed vastgelegd ook( bijna vergeten door die intrigerende blik).
grt,bouk.
Erg mooie foto van een erg mooie vrouw; blik spreekt boekdelen en de mond is ook niet te versmaden, terwijl de haren als een gordijn het geheel met zachtheid omlijsten... Kijk mij nou, ik word er zowaar lyrisch van....
Technisch korrekt uitgevoerd en niets op aan te merken, ... , maar foto spreekt mij minder aan (= subjectief). Ik vind dat de ogen/blik te weinig tot uiting komen achter de haren, iris is ook niet zichtbaar.
Wat is het volgende, gras in de oorlog, ...
Mvg.
Mvg, Tin_tin Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Thanks allemaal ! Het was een hele korte sessie met Annelies, en deze "pakte" mij ook wel...
Oorspronkelijk geplaatst door joseph_noelmansBekijk bericht
Hoe kan je in dit geval de scherpte op de ogen leggen?
Manuele focus?
Diafragma genoeg dichtdraaien, dan heb je een grote DOF en kan je rustig scherpstellen op de haren, de ogen blijven scherp. Deze is op F8 of F11 geloof ik.
Comment