Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nu iedereen toch aan 't kiezen is uit deze prachtige reeks... Nummer 3. De foto is m.i. het meest sprekend. Je vind in de blik verbazing, sereniteit, strengheid, verstomming en nog zo veel meer...
In deze plaat is het schijnbaar ietwat overbelichte aangezicht, gecombineerd met de oogschaduw, net dat wat het verschil maakt.
Sommige vinden het misschien een foute belichting, maar het aura op de achtergrond rond haar geeft haar meer uitstraling.
Voila... gemotiveerd waarom 3
Hey Rob, nice pics. Ik ga voor de eerste al vind ik de compo in de 2e mooier. Ik vind het alleen jammer dat hier de softbox in het centrum van haar oog zit, dit vind ik zelf een beetje vreemd overkomen.
Comment