Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreaming of ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Dreaming of ...

    Oorspronkelijk geplaatst door ikke06 Bekijk bericht
    Ik vind het op zich wel een mooie foto, maar toch...

    Het hoofd vind ik wat te geforceerd wegkijkend. Misschien beter gewoon tegen de muur laten rusten of iets anders.
    Die rok mocht wat lager vind ik, maar dat kan gewoon aan mij liggen. Zo komt het figuur wat beter uit, denk ik zo.
    En qua uitsnede vind ik het zo tussen de twee. Het had ofwel korter gemoeten (meer bovendeel) ofwel groter en een volledig lichaam.

    mvg,

    Benjamin
    Ik heb natuurlijk misschien wel 10 of 15 opnames met andere uitsnede , hoofd beetje anders en zo maar ik moet ergens een keuze maken als ik hier een posting doe en ik vond deze de betere..

    Comment


    • #17
      Re: Dreaming of ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      Heb je aan de linkerzijde van de foto geblurd ?
      Bij het bekijken van de foto wrong er ook iets bij mij en dacht ik ook direct: mooie dof? mooie dof? 't is er waarschijnlijk zelf toegevoegd...
      Dit is dus niet zo gebeurd maar het is precies dat linkerstukje dat de foto minder maakt.
      Na wegsnijden van het linkerluik vind ik de foto veel mooier worden maar wie ben ik...
      mvg,
      Kinglouie
      de gustibus et coloribus non est disputandum
      Greetz, Artur Bex

      Comment


      • #18
        Re: Dreaming of ...

        Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
        Neen, met deze heb ik niet aan de linker en niet aan de rechterzijde geblurred ; het is gewoon het effekt van een 135mm lens op bijna volle opening , denk dat het 2.8 was .
        Ben je nu aan't zwanzen? Ook niet bijgeblurt? Linkerhand is haarscherp en dan ineens boem superveel blur, niet geleidelijk.
        Gallery: http://www.fotogallerij.be

        Comment


        • #19
          Re: Dreaming of ...

          Oorspronkelijk geplaatst door rept Bekijk bericht
          Ben je nu aan't zwanzen? Ook niet bijgeblurt? Linkerhand is haarscherp en dan ineens boem superveel blur, niet geleidelijk.
          Als ik hier een antwoord geef dan "zwans" ik niet ; als je een 135mm gebruikt op die grote openingen bij een fullframe camera dan is je scherptediepte heeel beperkt. Had hier absoluut geen kunstmatige blur nodig.

          Comment

          Working...
          X