Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreaming of ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dreaming of ...



    Zondagnamiddag toen de zon al aan het inpakken was ...

  • #2
    Re: Dreaming of ...

    doe mij maar vanaf de heupen omhoog, vind ik het veel mooier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Dreaming of ...

      De dof vind ik erg mooi. Jammer dat het model niet zo super kijkt, ligt m.i. aan wallen onder ogen.
      Groetjes, Damiaan.
      Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

      Comment


      • #4
        Re: Dreaming of ...

        Ik vind het een heel mooi natuurlijk plaatje met een mooie DOF en lekker zachte lichtval.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Dreaming of ...

          Probeer die wallen anders eens weg te werken?
          Dat gezegd zijnde, Prima foto

          Comment


          • #6
            Re: Dreaming of ...

            Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Probeer die wallen anders eens weg te werken?
            Dat gezegd zijnde, Prima foto
            Ik photoshop er liever niet teveel aan anders zeggen ze straks weer dat ik aan het knoeien ben geweest..

            Comment


            • #7
              Re: Dreaming of ...

              Dat van die wallen valt niet eens op, ik kijk liever naar haar "poepeke"




              Mooi gedaan, mooie pose, en goed belicht, zeker dat wit!

              Comment


              • #8
                Re: Dreaming of ...

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                doe mij maar vanaf de heupen omhoog, vind ik het veel mooier.
                grt,bouk.

                Die 'Hollanders' kunnen dat zo mooi zeggen, "doe mij maar" alsof ze een wafel met slagroom bestellen. Maar ik vind net boven de heupen hier ook mooier ogen, onderkant voegt geen meerwaarde aan de foto toe (niet beledigende bedoeld hoor naar het model toe). Wallen onder de ogen? Zo'n model heeft het waarschijnlijk heel erg druk en komt slaap tekort wellicht.

                grt. gauloise

                Comment


                • #9
                  Re: Dreaming of ...

                  Jullie toch met de heupen heheh... niks mis met het lijnenspel op mijn scherm hoor
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dreaming of ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Jullie toch met de heupen heheh... niks mis met het lijnenspel op mijn scherm hoor
                    Dat was ook mijn gedacht
                    Groetjes, Damiaan.
                    Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dreaming of ...

                      als de zon dan nog een keer gaat inpakken
                      Zou ik het model meer 1 proberen te laten worden met haar omgeving.
                      Op deze foto doet ze iets willekeurigs, probeer een houding te vinden die een beetje past in het plaatje, bijv met haar rug leunend tegen de muur (ik noem maar een dwarsstraat)
                      www.markderoophotography.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dreaming of ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                        Ik photoshop er liever niet teveel aan anders zeggen ze straks weer dat ik aan het knoeien ben geweest..
                        De foto is mooi ...twijfel wel een beetje aan de mimiek ...

                        Noël, zonder hier weer een resum off-topic reacties te krijgen, als ik kijk naar de foto dan vraag ik je gewoon eerlijk te antwoorden, en zonder kritiek naar je te gooien ...

                        Heb je aan de linkerzijde van de foto geblurd ? --> dit is géén neg. kritiek maar een vraag ...
                        www.fotofolio.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dreaming of ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                          Heb je aan de linkerzijde van de foto geblurd ? --> dit is géén neg. kritiek maar een vraag ...
                          Ik ben er bijna zeker van, en ook aan de rechterkant! Je kan dit zien omdat de blur plots begint en hoewel hoe meer rechts normaal gezien meer geblurt zou moeten zijn (maar op deze foto blijft hij gelijk).

                          Niet makkelijk zelf DOF toevoegen, heb dit vroeger regelmatig zelf proberen te doen maar zelden tot natuurlijke resultaten gekomen.

                          Verder over de foto: mooi belicht maar ik zou ook voor een andere houding gaan)
                          Gallery: http://www.fotogallerij.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dreaming of ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                            De foto is mooi ...twijfel wel een beetje aan de mimiek ...

                            Noël, zonder hier weer een resum off-topic reacties te krijgen, als ik kijk naar de foto dan vraag ik je gewoon eerlijk te antwoorden, en zonder kritiek naar je te gooien ...

                            Heb je aan de linkerzijde van de foto geblurd ? --> dit is géén neg. kritiek maar een vraag ...
                            Neen, met deze heb ik niet aan de linker en niet aan de rechterzijde geblurred ; het is gewoon het effekt van een 135mm lens op bijna volle opening , denk dat het 2.8 was .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dreaming of ...

                              Ik vind het op zich wel een mooie foto, maar toch...

                              Het hoofd vind ik wat te geforceerd wegkijkend. Misschien beter gewoon tegen de muur laten rusten of iets anders.
                              Die rok mocht wat lager vind ik, maar dat kan gewoon aan mij liggen. Zo komt het figuur wat beter uit, denk ik zo.
                              En qua uitsnede vind ik het zo tussen de twee. Het had ofwel korter gemoeten (meer bovendeel) ofwel groter en een volledig lichaam.

                              mvg,

                              Benjamin
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X