.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
eerste modelletjes geschoten
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: eerste modelletjes geschoten
Nee, dit vind ik niet mooi.
De blik van allebij de meisjes zijn anders. De ene is eigenlijk te onscherp en de zwart wit omzetting zou ik wat meer contrast inzetten. Ook de achtergrond recht leid af, doe het of lekker wit, of donker (donker zou beter passen)
Blijf oefenen! En doe wat met de tips die je krijgt!
Comment
-
Ik vind het model vooraan er mooi opstaan: lekker scherp, mooie blik Ik vind de keuze voor ZW ook geslaagd.
Wat de achtergrond betreft: hoewel ik de dof wel mooi vind, stoort het 2de model een beetje. De achtergrond rechtsboven stoort mij minder (hoewel wit of zwart idd mooier geweest zou zijn).
Mvg, Jones
Comment
-
Jullie hebben duidelijk andere modellen gekregen dan wij .
Laat je zeker niet ontmoedigen door eventuele kritieken. Ik weet ondertussen dat je de aandacht van de modellen moet vragen als je met een bende aan het fotograferen bent tegen de tijd.BD0808BE
Comment
-
Ik vind dit een zeer mooie foto. Interessant om te zien hoe alle commentaren zo subjectief zijn. Mooi realistisch gefotografeerd, heel wat anders dan de meestal gekunstelde poses, die hier altijd zo zwaar geprezen worden.
Comment
-
-
Het gaan in dit forum om mensen en modellen. Een model hoeft niet altijd geposeerd recht in de lens te kijken. Ik zie hier een plaatje van 2 mooie mensen die prima vastgelegd zijn. (en ook bewerkt). De crop zou voor mij wel wat anders mogen, bijv iets meer ruimte aan de onderkant van voorste model, maar voor de rest een prima plaat!!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Bekijk berichtwat anders dan de meestal gekunstelde poses, die hier altijd zo zwaar geprezen worden.
Bovenstaande foto is mooi vastgelegd en heeft een groot "backstage"-gehalte
Idd erg realistisch !
Comment
-
Wat mij betreft ook een dikke pluim
Goeie keuze zwart-wit en zeker contrast genoeg, zo hou je het tenminste naturel
Comment
-
voor mij een geslaagde opname hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt voor de reakties; toch even de omstandigheden schetsen; deze 2 modellen stonden de hele namiddag ter beschikking voor de groepen fotografen die deelnamen aan de rally.
Elke groep kreeg 7 minuten de tijd om foto's van hen te maken. Het was voor deze dames dan ook niet makkelijk om op die tijd aan de wensen van 9 fotografen te voldoen.
Al bij al vond ik dat ze het er schitterend vanaf brachten.
Het is als fotograaf niet makkelijk om op zo'n korte tijd een goede shoot te doen, zeker niet als er langs alle kanten wordt geflitst, bewogen en rondgelopen.
mvg
Comment
-
Comment