Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie in Black pt 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sofie in Black pt 1

1.
    2.
    3.
    Pt 2 morgen
    natwork.be

Re: Sofie in Black pt 1

goh, mooie silhouetten. heel mooi gedaan, vind het mooi hoe je een zwart, vlak silhouet hebt dat aan de randen net nog wat licht heeft en de doek die door zijn gradatie en plooien toch voor diepte zorgt.

groeten, robbe
    Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
    Wait. Look. Feel.
    Then shoot ! (David Muench)

Comment

qua silhouetplaten vind ik no3 echt mega-vet. Ben er zelf ook wel eens mee aan het stoeien maar door reflectie krijg ik het niet zwart genoeg.
      Dus wat dat betreft een dikke 10+

Maar als ik dan weer mag 'zeuren' vind ik de rommelige doeken op de grond totaal niet passen bij het strakke van een zwart silhouet. En nu hoop ik niet dat je ze daar bewust hebt neergelegd
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Maar als ik dan weer mag 'zeuren' vind ik de rommelige doeken op de grond totaal niet passen bij het strakke van een zwart silhouet. En nu hoop ik niet dat je ze daar bewust hebt neergelegd
        Hehe - en tóch waren die daar met opzet

Bedankt voor de reacties
        natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
          Hehe - en tóch waren die daar met opzet

Bedankt voor de reacties
          Dan heb ik niks gezegd
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Heel knap ! Enige storende vind ik de ondergrond, naar mijn smaak te rommelig ...

Knap gedaan.

Grts,
            DVdB
            Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...

Comment

prachtig werk, maar dat wist je al he !!
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                maar door reflectie krijg ik het niet zwart genoeg.
                Dus wat dat betreft een dikke 10+
                hmm, waarschijnlijk mis ik iets. Maar is hier niet gewoon redelijk hard aan de curves getrokken (in combi met een layer) ?? Je krijgt toch bijna alles 'in silhoutte', daar kan een beetje reflectie toch niets aan doen.
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Merci allemaal !

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                  hmm, waarschijnlijk mis ik iets. Maar is hier niet gewoon redelijk hard aan de curves getrokken (in combi met een layer) ?? Je krijgt toch bijna alles 'in silhoutte', daar kan een beetje reflectie toch niets aan doen.
                  De originele foto is eerst omgezet in ZW/W en daarna verhoogd in constrast. Indien er "stevig" zou getrokken zijn, was de detail in de grond doek weg. Wat Madmax waarschijnlijk bedoelt is dat het "omgevingslicht" gemaakt door de reflectie allerhande van de softboxen of andere verlichting op de achterwand, maar vooral op de zijmuren en plafond, het model vooraan belichten. En net dát willen we niet.
                  Wees gerust dat het even zoeken was naar de juiste opstelling en intensiteit en diafragma. Ik zou het nu al niet meer weten hoe ik alles heb ingesteld, maar er is geen lichtmeter aan te pas gekomen. Die werken toch maar zozo in combinatie met een digitale reflex. (Dat laatste statement heb ik al veel langer zelf ondervonden en net onlangs bevestigd gekregen van een professionele fotograaf. - Maw : als ik een flitsmeter gebruik om mijn camera in te stellen, zit ik verkeerd. Ik vertrouw nog enkel het display en de curves van mijn camera - maar we gaan serieus off topic, deze discussie best elders.)
                  natwork.be

Comment

Working...
                  X