Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Look !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Look !


    Model : Shirke
    Visagist : Steven
    natwork.be

  • #2
    Re: Look !

    ai Nat, scherpte punt op de linker wenkbrouw gezien vanaf de foto.... wat deels overeen zou kunnen komen kwa diepte met het rechter oog. Maar de ruis overheerst mijn inziens iets teveel om er echt een uitpsraak over te kunnen doen!!!
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Re: Look !

      Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
      ai Nat, scherpte punt op de linker wenkbrouw gezien vanaf de foto.... wat deels overeen zou kunnen komen kwa diepte met het rechter oog. Maar de ruis overheerst mijn inziens iets teveel om er echt een uitpsraak over te kunnen doen!!!
      Ruis ? Ja natuurlijk. Dat is ook de bedoeling he. Een foto met een warm gevoel. Dit is nou eenmaal ISO1600. Én met opzet.
      Probeer eens de blik in haar ogen te vinden. Dáár gaat de foto over....
      natwork.be

      Comment


      • #4
        Re: Look !

        Ik vind hem de max!
        De diagonale lijn van de ogen, de wenkbrauw die juist in de hoek vertrekt, de blik, het zwart-wit.

        Digitale ruis is nog te onderscheiden van de korrel van een zwart-wit film. Ik zou nog eens proberen om in photoshop, één van die actions proberen die je kan vinden op 't net, om kleur om te zetten naar een imitatie van een zwart-wit film. Ja, idd, er wordt dan nog meer korrel toegevoegd.
        Misschien wordt ie dan nog dat tikkeltje subliemer

        De max!!
        SKurt.be
        www.SKurt.be

        Comment


        • #5
          Re: Look !

          Ik ben niet zeker wat te denken

          Ik had er graag de neus en de mond bijgezien, diagonaal van linksboven de ogen naar de neus in het midden en zo naar rechtsonder de mond.

          Maar... dan weer anders gezien, door alleen de ogen met de sproeten te tonen ben je erin geslaagd mij nieuwsgierig te maken en nu zit ik mij steeds af te vragen hoe het model eruit ziet.

          Enfin, ik vind het wel iets
          BD0723BE

          Comment


          • #6
            Re: Look !

            Denk dat nat hier een prima crop van een paar denkende ogen heeft neergezet. Incl. ruis en een perfecte DOF.
            Me loves the sproetos
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Look !

              soms heb je bij het kijken naar een opname iets van: dit is het net niet.
              dat heb ik bij deze opname.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X