Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
je laat hier toch een paar heftige foto's zien de laatste paar dagen.
Dit soort foto's vind ik ontzettend mooi om naar te kijken en kunnen zo in een magazine wat mij betreft. Complimenten hoor!!
Het is ook wel een heel mooi model!
Ik zal binnenkort wel nog eentje posten in kleur van deze shoot, maar voor deze en nog een paar andere heb ik bewust gekozen voor harde contrasten. Foto is genomen in volle middag zon en een beetje bijgeflitst, in kleur vond ik hem een stuk minder krachtig.
Ivm. met het verschil tussen gezicht en lichaam, das louter door het feit dat ze in een gebogen pose zit ...
een hele mooie, zw/w omzetting, belichting, compo Foto die nog mooier kon zijn (persoonlijk) als het zand als "zand" te zien zou zijn. Hier lijkt het op sommige plaatsen moddervlekken op de verkeerde plekken, vooral onder/tegen haar gezicht vind ik minder fraai. Maar anders..., zoals MadMAx al zei; zeker magazine waardig. Gr, Paul
M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 -1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...
een hele mooie, zw/w omzetting, belichting, compo Foto die nog mooier kon zijn (persoonlijk) als het zand als "zand" te zien zou zijn. Hier lijkt het op sommige plaatsen moddervlekken op de verkeerde plekken, vooral onder/tegen haar gezicht vind ik minder fraai. Maar anders..., zoals MadMAx al zei; zeker magazine waardig. Gr, Paul
sluit me aan bij de rest knappe foto, kan zo een magazine in. Aandacht wordt onmiddellijk naar de blik en vooral de ogen geleid. Mooie pose ook. Ik hou van die 2 lichtjes in haar ogen door de flits
Comment