Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ben daar vandaag eens langsgeweest en natuurlijk speelden de onvermijdelijke babes ook een niet onbelangrijke rol bij het hele gebeuren, wat vinden jullie ervan ? of ?
zo heb ik mijn auto nog nooit afgewassen met de rug ernaartoe maar aangezien hij blinkt moet ik het toch zo eens proberen. wel de beste uit de reeks.
tricky slip da wel. het was daar bijna scharzkopf..
andere zijn inderdaad de reguliere 'toeme-ik-loop-hier-weer-babes-tegen-de-torso-babes'.
Moest je nu echt dat meisje bij de 2de foto op de gevoelige plaat vastleggen terwijl ze aan het "wateren" was, ze deed nog zo haar best om achter een auto te gaan zitten zonder dat iemand haar kon zien zitten
Voor de rest, idd. reguliere babe foto's, niet mijn ding maar alle 3 goed gesnapt in volle zon.
De tweede vind ik supper en ook een super model mijn gedacht over gans haar lichaam maar haar aan gezicht heeftg ook iets speciaal iets uitdagend.
Ga nog maar veel naar zolder
Snapshots....
Indien het om "mannelijke" modellen ging had je wél meer kritiek gekregen...té centraal, achtergrond, overbelichting...?
Zo zie je maar...vrouwen "hebben een beentje voor"
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Mooie foto's van knappe babes! Super kleuren!
De 1e vind ik persoonlijk de mooiste, leuk dat ze alle drie anders kijken: 1e zonnebril omlaag, 2e zonnebril naar je toe; 3e zonder zonnebril.
Aan Exif zie ik dat je D50 hebt; met welke lens deze foto's gemaakt?
Comment