Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
sorry Vicky voor mijn "lompe" kritiek ,hier volgt een correctie
De foto´s zijn stijlvol,ingetogen..helemaal perfect.maar ik zie niet dat U ze gemaakt heeft.
en dáár heb ik kritiek op. De foto´s missen uw signatuur,uw creatieve touch...waardoor de kijker zegt: Hé??? krijg nou wat,
dit is..fantastisch !! .De foto´s zijn echt mooi maar ik krijg het gevoel ze al eerder gezien te hebben.
Ga eens met (of mail) uw foto´s naar een topfotograaf,reclamestudio/bureau,en vraag hén eens wat zij van de serie vinden,
ik wed dat zij u zullen verrassen met een wereld van nieuwe inzichten.
verder hoop ik dat u nog méér foto´s post,óók foto's waar u zelf ernstig aan twijfelt.
@ Robert : dit is straatfotografie of hier 'station'fotografie, dus geen fotoshoot met modellen, figuranten zoals een oude man met een stok of een zwangere vrouw en ook geen goede vriendin, maar gewone mensen die toen daar waren en waarvan ik geprobeerd heb foto's te maken die 'het wachten' zo goed mogelijk weergeven.
Wegens mijn beroep heb ik ook al heel veel geduld moeten opbrengen, in en rond treinen. Dit is tot nu toe de allerbeste serie foto's die het wachten goed duidelijk in beeld brengt. Zeker 2 én 3 absolute toppers die dadelijk de hall of fame in mogen van mij!!!!! Werkelijk schitterend werk!
sorry Vicky voor mijn "lompe" kritiek ,hier volgt een correctie
De foto´s zijn stijlvol,ingetogen..helemaal perfect.maar ik zie niet dat U ze gemaakt heeft.
en dáár heb ik kritiek op. De foto´s missen uw signatuur,uw creatieve touch...waardoor de kijker zegt: Hé??? krijg nou wat,
dit is..fantastisch !! .De foto´s zijn echt mooi maar ik krijg het gevoel ze al eerder gezien te hebben.
Ga eens met (of mail) uw foto´s naar een topfotograaf,reclamestudio/bureau,en vraag hén eens wat zij van de serie vinden,
ik wed dat zij u zullen verrassen met een wereld van nieuwe inzichten.
verder hoop ik dat u nog méér foto´s post,óók foto's waar u zelf ernstig aan twijfelt.
Robert mag ik je vragen deze commentaar van jou niet steeds aan te passen. Dit heb je nu al twee keer gedaan en daardoor komt mijn reactie op jou post heel vreemd over dus heb ik je laatste versie hier maar voor alle zekerheid bij gezet
Comment