Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wachten

Zeer knappe reeks
    Je 2é
    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

iedereen bedankt voor het kijken en het schrijven van de fijne reacties
      Groetjes Vicky

Comment

Ik kan en wil niet kiezen, ik keer steeds terug om ze alle drie te bewonderen.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

sorry Vicky voor mijn "lompe" kritiek ,hier volgt een correctie

De foto´s zijn stijlvol,ingetogen..helemaal perfect.maar ik zie niet dat U ze gemaakt heeft.
          en dáár heb ik kritiek op. De foto´s missen uw signatuur,uw creatieve touch...waardoor de kijker zegt: Hé??? krijg nou wat,
          dit is..fantastisch !! .De foto´s zijn echt mooi maar ik krijg het gevoel ze al eerder gezien te hebben.

Ga eens met (of mail) uw foto´s naar een topfotograaf,reclamestudio/bureau,en vraag hén eens wat zij van de serie vinden,
          ik wed dat zij u zullen verrassen met een wereld van nieuwe inzichten.
          verder hoop ik dat u nog méér foto´s post,óók foto's waar u zelf ernstig aan twijfelt.
          Last edited by robert.; 14 mei 2007, 19:29.
          ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

Bedankt Nete

@ Robert : dit is straatfotografie of hier 'station'fotografie, dus geen fotoshoot met modellen, figuranten zoals een oude man met een stok of een zwangere vrouw en ook geen goede vriendin, maar gewone mensen die toen daar waren en waarvan ik geprobeerd heb foto's te maken die 'het wachten' zo goed mogelijk weergeven.
            Groetjes Vicky

Comment

wow.

Vicky does people.

And with style !

Comment

Wegens mijn beroep heb ik ook al heel veel geduld moeten opbrengen, in en rond treinen. Dit is tot nu toe de allerbeste serie foto's die het wachten goed duidelijk in beeld brengt. Zeker 2 én 3 absolute toppers die dadelijk de hall of fame in mogen van mij!!!!! Werkelijk schitterend werk!
                Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                  sorry Vicky voor mijn "lompe" kritiek ,hier volgt een correctie

De foto´s zijn stijlvol,ingetogen..helemaal perfect.maar ik zie niet dat U ze gemaakt heeft.
                  en dáár heb ik kritiek op. De foto´s missen uw signatuur,uw creatieve touch...waardoor de kijker zegt: Hé??? krijg nou wat,
                  dit is..fantastisch !! .De foto´s zijn echt mooi maar ik krijg het gevoel ze al eerder gezien te hebben.

Ga eens met (of mail) uw foto´s naar een topfotograaf,reclamestudio/bureau,en vraag hén eens wat zij van de serie vinden,
                  ik wed dat zij u zullen verrassen met een wereld van nieuwe inzichten.
                  verder hoop ik dat u nog méér foto´s post,óók foto's waar u zelf ernstig aan twijfelt.
                  Robert mag ik je vragen deze commentaar van jou niet steeds aan te passen. Dit heb je nu al twee keer gedaan en daardoor komt mijn reactie op jou post heel vreemd over dus heb ik je laatste versie hier maar voor alle zekerheid bij gezet
                  Groetjes Vicky

Comment

thanks Trebs en Jdude
                    Groetjes Vicky

Comment

Working...
                    X