Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ennuuuuh de kleurenversie, ben ik wel nieuwsgierig naar.
grt,bouk.
...inderdaad, want ik meen dat daar "de gewone mensen" nog beter tot hun recht komen dan op deze zw/w versie. Hoe dan ook moeilijke foto's door het zon- en schaduwspel in een bos. Ben wel gewonnen voor dit type semi-geposeerde foto's in open natuur. De compo's spreken me alleszins aan, vooral in de tweede.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
...inderdaad, want ik meen dat daar "de gewone mensen" nog beter tot hun recht komen dan op deze zw/w versie. Hoe dan ook moeilijke foto's door het zon- en schaduwspel in een bos. Ben wel gewonnen voor dit type semi-geposeerde foto's in open natuur. De compo's spreken me alleszins aan, vooral in de tweede.
ennuuuuh de kleurenversie, ben ik wel nieuwsgierig naar.
grt,bouk.
Bedankt voor de reacties.
En het was echt wel semi-geposeerd.. ik liet ze eerst 'poseren' en als ze dan dachten dat het over was en elkaar een kus gaven,.. drukte ik op de knop. hehe..
Ben blij dat je composities smaakt FestinaLente. :-)
Ik hoop dat dit niet bekeken wordt als breken van de regels, maar in antwoord op julie vraag:
Persoonlijk hou ik meer van de zwart-wit versie... en jullie?
De kleurenversies zijn m.i. net iets beter, al zit je natuurlijk nadrukkelijker met de schaduwen van de takken op je modellen. Maar kijk eens hoe mooi het mos op de boom rechts voor op de tweede foto naar voor komt. Veel natuurlijker m.i...
Ik ben er zeker van dat de "modellen" ze wel zullen smaken .
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
De kleurenversies zijn m.i. net iets beter, al zit je natuurlijk nadrukkelijker met de schaduwen van de takken op je modellen. Maar kijk eens hoe mooi het mos op de boom rechts voor op de tweede foto naar voor komt. Veel natuurlijker m.i...
Ik ben er zeker van dat de "modellen" ze wel zullen smaken .
Comment