Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het veld in

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: het veld in

Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
    wat houdt die uitspraak in (denk dat het een belgische uitspraak is die ik niet ken)
    Ik kon aan je profiel je nationaliteit niet zien, had het kunnen weten dat ik weer verkeerd zat

Flanders fields, Engelse benaming voor het slagveld in WO I in west-vlaanderen, field = veld dus. Flanders technology : beurs voor hoogstaande technology.

Dus je "veldwerk" = "hoogstaand"

Comment

de 2de voor mij

knap model zeg

she's my kind of girl
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Ze heeft iets weg van Jennifer Lopez. Erg mooie foto's

Nikon D50, AF-S Nikkor 18-55mm 1:3.5.6G ED, AF-S Nikkor 55-200mm 1:4-5.6G ED, Marumi 52mm UV Haze

Comment

Bij ons in het veld zitten alleen konijnen
          Alpha male no more.
          Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
          FB: Joska Joska.

Comment

Knap

Sterk staaltje vakmansschap
            Mvg,
            Marijn

My Flickr

Comment

Ze heeft inderdaad iets weg van Jennifer Lopez... alleen is ze net dat beetje knapper .

Over de foto's... Ik ben enorm gewonnen voor foto 2. Een enorm zwoele foto, door de lichtinval en vooral ook door de schaduwen. Een foto die eigenlijk "met kleren" direct een sfeer zonder kleren oproept. Hij spreekt tot mijn verbeelding (en vermoedelijk niet alleen tot de mijne).
              Op de foto heb ik totaal niets aan te merken. Kleuren, scherpte, en licht zitten perfect. Compo is schitterend. Vooral de hand door het haar geeft net dat ietsje meer, vooral ook omdat ze het puntje van het haar vastheeft, en het haar op vallen staat... en dan is er de tweede hand, die net daar zit waar we willen dat...

Mvg
              Last edited by FestinaLente; 28 april 2007, 11:27.

Comment

Knap werk en mooie poses.
                Zou bij de tweede foto de kleur van haar buikje wat bijwerken. Gaat naar het gele toe, en steekt wat af daardoor.

Mooi gedaan

Groeten, Cahor

Comment

Working...
                X