Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik kijk altijd als jij een foto post. Ongelooflijk wat voor een positieve evolutie er in je werk zit.
Deze foto heeft voor mij een aantrekkelijke compo, knap gebruik van licht en mooi contrast tussen zwart en wit.
Inhoudelijk is ze niet agressief maar teder.
Het enige wat de plaat voor mij wat verpest zijn de veel te lange wimpers van de linkse dame. Ze breken het intieme van de setting. Maar dat zal wel persoonlijke smaak zijn.
Al valt hij hier iets te licht uit, toch knappe prestatie Heel goed gedaan van de modellen ook, tenminste als het fake is en ze dus geen relatie hebben ? Natacha is het model dat ook in MHA was ?
Sfeerplaat in ieder geval, zoals gezegd IMHO en op mijn monitor iets te licht rechts onder. maar dat is een detail hoor
Het enige wat de plaat voor mij wat verpest zijn de veel te lange wimpers van de linkse dame. Ze breken het intieme van de setting. Maar dat zal wel persoonlijke smaak zijn.
Dit is inderdaad persoonlijke smaak, want bij mij werken die lange wimpers nu net wel... Het geeft een mooi contrast tussen de jongedame links (sexy en uitdagend) en de tederheid van de jongedame rechts.
Het samenspel van die elementen alleen al
Comment