Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
origineel gedaan. ik stop in veel etalages tijdens mengi van mijn fietstripjes maar wat ik hier op het forum zie is soms zo creatief dat ik met plezier hier terugkeer !!
Nee het is geen laars. Ik denk dat hier mijn groothoeklens voor iets tussen zit. Daar het ene been gestrekt is ziet dit er veel groter uit.
thx iedereen
@Madmax. Hoop dat je niet ophoudt met posten hoor. Ik zou wat meer moeten commentaar geven op je foto's maar soms zakt de moed me in de schoenen als ik die studiokwaliteit zie.
Tussen al de communie plaatjes door (met alle respect hoor) vindt ik dit een zeer toffe verwerking. Precies zoals jeugd afgebeeld moet worden. Spelend, ravottend of donderend. Een kind poseert toch niet
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment