Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gezichten van...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: gezichten van...
o nee wat heb je met dat mooi meisje gedaan ...
mm
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichto nee wat heb je met dat mooi meisje gedaan ...
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichto nee wat heb je met dat mooi meisje gedaan ...
mm
Nee Joel, sorry, dit is het echt niet ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtgefotosjopped
Nee Joel, sorry, dit is het echt niet ...
ipv zo grof de ogen, neus en mond zichtbaar te brushen zou ik eerder proberen te werken met een gradient in een layer mask. Dan kun je de overgang zachtjes houden en toch het meisje laten opgaan in de omgeving.
Comment
-
dank jullie allemaal voor deze reacties.
enkele punten om dit verschijnsel te verduidelijken. Het gaat om een jongen geen meisje...
de reden dat de ogen groffer uitkomen dan de rest van het gelaat:
het gaat hier om een jongetje dat moet leven van de straatarmoede en waar dus ook weinig aan gefotoshopped is. Uiteraard is er wat meer contrast in de ogen gezet maar er hing wel degelijk meer stofzand op het gelaat waarbij de ogen en mond proper geveegd waren.
Comment
-
-
in dat geval vind ik de combinatie en zo
echt wel niet geslaagd. waarom dat mooi
idylisch duinzicht erachter?
kun je de originele foto van het jongetje tonen?
nu ziet het manneke er zwaar ziek uit ...
mm
Comment
-
dat mannetje leefde haast in die duinen. Daarom het geheel van het jongetje aansluitend met de duinen.
ziek overkomen? bwaa ik weet zo nog niet. het is het stof dat op zijn gezichtje plakt.
Origineel heb ik inderdaad indien veel tijd zal ik het eens posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joel Bekijk berichtdat mannetje leefde haast in die duinen. Daarom het geheel van het jongetje aansluitend met de duinen.
ziek overkomen? bwaa ik weet zo nog niet. het is het stof dat op zijn gezichtje plakt.
Origineel heb ik inderdaad indien veel tijd zal ik het eens postenMijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joel Bekijk bericht
de reden dat de ogen groffer uitkomen dan de rest van het gelaat:
het gaat hier om een jongetje dat moet leven van de straatarmoede en waar dus ook weinig aan gefotoshopped is. Uiteraard is er wat meer contrast in de ogen gezet maar er hing wel degelijk meer stofzand op het gelaat waarbij de ogen en mond proper geveegd waren.
Comment
-
-
ieder zijn visie...en vind het fijn anderen hun visie erover te horen.
bij deze is dat al gebeurt.
Een beeld blijft uniek en goed, daar dit de visie is van de fotograaf die hem neemt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joel Bekijk berichtEen beeld blijft uniek en goed, daar dit de visie is van de fotograaf die hem neemten zo zijn we allen blij
Last edited by Fotofolio; 25 april 2007, 14:37.
Comment
-
joepie ...
mm
Comment
Comment