Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sofie in Blue
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sofie in Blue
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtMisschien de achtergrond wat recht zetten? De eerste dan toch..
Voor de rest:
Rechtzetten ? Nee zulle. Die staan scheef. Ik wil het zo.
Comment
-
Dan zou ik hem persoonlijk nog iets schever zetten, nu lijkt het een beetje een 'foutje'
Maar mooie foto's hoor!
Groeten,
KoenSony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...
Comment
-
ga voor de houding van de laatste opname, zou wel de achtergrond 180 graden draaien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk berichtThanks !
Ik heb bij deze achtergrond het gevoel dat mijn ogen steeds naast het model gaan kijken, het is een leuke achtergrond maar ik zou ervoor kiezen het model iets feller te gaan belichten ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk berichtThanks !
SJa....kent ge'm
Ja, ik heb het er ook moeilijk mee, als 't scheef moest zijn, mocht ie van mij nog meer scheef, maar ja, de achtergrond kennende is 't moeilijk omdat ie niet breed genoeg is.
Toffe beelden, leuke belichting.
Bij 't eerste beeld heb je een schaduw aan de mondhoeken, dit kan vermeden worden door de positie van het gezicht lichtjes aan te passen, of wegshoppen...
Comment
-
Scheef ja. I like it. Niet te scheef. Net genoeg om iedereen het harnas in te jagen Nee serieus. Foto is zo genomen, en ik vind het goed.
SKurt : Schaduw aan de mondhoeken bij de 1ste foto ? Ik kan even niet volgen. Sofie is inderdaad niet klassiek belicht, maar ik ben geen klassieker hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
SKurt : Schaduw aan de mondhoeken bij de 1ste foto ? Ik kan even niet volgen. Sofie is inderdaad niet klassiek belicht, maar ik ben geen klassieker hé.
Als je Sofie haar hoofd lichtjes anders laat houden, dan heb je dat niet. Of het licht een iets andere hoek laat aannemen.
Heeft niks te maken met klassiek of niet klassieke belichting zenne, gewoon een detail. Door aandacht te hebben voor details bij het fotograferen worden je foto's NOG beter (amai ), maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook meer achteraf ontdek dan tijdens de opname (ik heb ook nog veeeeeeeel te leren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtga voor de houding van de laatste opname, zou wel de achtergrond 180 graden draaien.
grt,bouk.
Achtergrond lekker laten zo. no2 en 3 voor mij.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment