Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heb bovenaan wat met de levels zitten spelen in de tweede foto en ook nog een USM mask erover gezet.
Op mijn scherm toont deze foto nu te donker. op het scherm op mijn werk was de vorige ook wat soft/plat/contrastloos.
Blijkbaar heeft het veel te maken met hoe je scherm staat want vandaag het ik net de afdruk van deze foto op 20/30 (pixum) binnengekregen en hierop is hij volgens mij bescheiden mening perfect. Nu een cetrale corrigeert natuurlijk wel een beetje de densiteit.
Alvast iedereen ebdankt voor de opmerkingen.
il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
Sport & Event Photography
Heb bovenaan wat met de levels zitten spelen in de tweede foto en ook nog een USM mask erover gezet.
Op mijn scherm toont deze foto nu te donker. op het scherm op mijn werk was de vorige ook wat soft/plat/contrastloos.
Blijkbaar heeft het veel te maken met hoe je scherm staat want vandaag het ik net de afdruk van deze foto op 20/30 (pixum) binnengekregen en hierop is hij volgens mij bescheiden mening perfect. Nu een cetrale corrigeert natuurlijk wel een beetje de densiteit.
Alvast iedereen ebdankt voor de opmerkingen.
Dan zal inderdaad de afdrukcentrale de foto gecorrigeerd hebben want deze is nog veel te donker ...
Comment