.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ons kleintje in communie outfit
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ons kleintje in communie outfit
Heel toffe foto met een opvallend goed gekozen poze. Statische positie met een heel spontane lach. Bovendien is hij vlijmscherp op de plaatsen waar het moet en komen het wit en de kleuren er zeer goed uit.
Mijn aandacht week even af naar de gele tekening in de achtergrond, waar ik al gauw over dacht dat ze er best op mocht, om meer kleur aan de foto te geven. De collectie meisjeskleding van deze zomer is al zo flets.
Het is de ideale gezeten poze. Zelf betrap ik me er wel eens op om meer naar links te gaan staan, of gewoon recht voor de persoon die met knieën op de bank zit. In het eerste geval zie je dan meer knie dan persoon, en in het tweede is het zowat evenredig verdeeld. Hier, door de zijwaartse blik en de knieën die licht schuin naar achter wijzen, vermijd je dit.
Ik heb weeral bijgeleerd !
Mvg
-
leuke opname, het wit op het randje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Totaal niks mis met deze spontane opname van een mooie jonge meid!!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Waarom heb ik het gevoel dat sommigen hun monitor niet goed afgesteld is...
Het broekje is WIT, helemaal niet TE wit. De plooien zijn er hier mooi in te zien en het andere wit van de sokken en de handtas zijn duidelijk te onderscheiden.
Uiteindelijk is WIT WIT en heeft het niet één of andere kleur. Nee sorry... maar met wit moet je kunnen leven en een monitor behoort juist afgesteld te zijn.
In het wit op deze foto is niets uitgebrand, het is gewoon perfect wit. Ik vermoed zelfs dat Dash er helemaal nog niet bij aan de pas gekomen is.
Mvg
Comment
-
-
Dank je Festinalente, het wit is inderdaad perfect wit, ik heb een gekalibreerde monitor.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten en opmerkingen over dat wit gewoon van tafel vegen, ik weet ook wel dat een goede kalibratieset vééél geld kost en iedereen die kost niet wil doen.
Ik zal dan ook nooit afgeven op foto's die volgens mij beter zouden zijn als ze op een gecorrigeerd scherm bewerkt zouden zijn.
Toch bedank ik degenen die gereageerd hebben op m'n foto.
mvg
Koen
Comment
Comment