Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zucht..............communiekaartje nr 643726.000
Collapse
X
-
-
Re: zucht..............communiekaartje nr 643726.000
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtBest origineel in de mate dat dat nog kan Maar je tekst is door de schaduwwerking die te ver is haast onleesbaar, en het is tenslotte een bedankkaartjeEen dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Leuke foto's, maar waarom in sepia???
En de schaduw wegdoen of zeer minimaal, mss ook andere kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk berichtLeuke foto's, maar waarom in sepia???
En de schaduw wegdoen of zeer minimaal, mss ook andere kleur?
die van de letters? ...dat wist ik alEen dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
De blauwe bloemetjes lijken me niet echt superscherp. Aangezien ze toch wel wat aandacht trekken vind ik dat nogal storend.
Verder zijn de kaders rond de twee kleine foto's te dik naar mijn gevoel.
De lay-out op zich vind ik wel ok.
Greetz
Comment
-
-
heel mooi kaartje, mooi idee uitgewerktfotowebsite: www.edwinfoto.com
Lara's website: http://www.houdevelt.com
fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edwin1974 Bekijk berichtheel mooi kaartje, mooi idee uitgewerktEen dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Fingaz Bekijk berichtDe blauwe bloemetjes lijken me niet echt superscherp. Aangezien ze toch wel wat aandacht trekken vind ik dat nogal storend.
Verder zijn de kaders rond de twee kleine foto's te dik naar mijn gevoel.
De lay-out op zich vind ik wel ok.
Greetz
op mijn scherm is die goed....nu de tekst nogEen dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
Comment