Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tina

    Nog eentje opgevist van vorig jaar ... Tina hier voor het eerst voor de camera.


  • #2
    Re: Tina

    Dit bedoelt men dus met : de vrouwen liggen aan mijn voeten
    Mooie dof bjokke en een leuke kleine inkijk . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Tina

      Ik zou hem bijhouden moest je ooit eens willen duidelijk maken wat CA is...

      Kan me niet echt bekoren, sorry

      ps: is daar ergens geblurred?
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Tina

        Ik moet Guruh gelijk geven ...
        de chromatische aberratie (plaats en sterkte) is hier werkelijk verschrikkelijk !
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #5
          Re: Tina

          Wel een leuke maar pijnlijke pose op die arme knieen

          Lijkt me niet sterk geblurred maar een groot diafragma gezien het scherptediepte gebied op het asfalt? Of?
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Tina

            Cat people Natasja achterna...

            Comment


            • #7
              Re: Tina

              Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
              Ik zou hem bijhouden moest je ooit eens willen duidelijk maken wat CA is...

              Kan me niet echt bekoren, sorry

              ps: is daar ergens geblurred?
              wat is CA ??
              life is a gift

              Comment


              • #8
                Re: Tina

                Oorspronkelijk geplaatst door Tammie Bekijk bericht
                wat is CA ??
                Bij contrastrijke onderwerpen en tegenlicht kan er soms een purperen randje verschijnen (Purple fringing). Vooral consumercamera’s en goedkope lenzen zijn gevoelig voor chromatic aberration. De oorzaak ligt in verschillende golflengten licht die door de lens niet op exact dezelfde plaats worden scherpgesteld op de beeldsensor. Om dit fenomeen te omzeilen hebben de lenzenfabrikanten apochromatische lenzen ontworpen.
                Bron : http://www.belgiumdigital.com/plugin...p?articleid=34
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Tina

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Bij contrastrijke onderwerpen en tegenlicht kan er soms een purperen randje verschijnen (Purple fringing). Vooral consumercamera’s en goedkope lenzen zijn gevoelig voor chromatic aberration. De oorzaak ligt in verschillende golflengten licht die door de lens niet op exact dezelfde plaats worden scherpgesteld op de beeldsensor. Om dit fenomeen te omzeilen hebben de lenzenfabrikanten apochromatische lenzen ontworpen.
                  Bron : http://www.belgiumdigital.com/plugin...p?articleid=34
                  Canon en Nikon dus
                  flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tina

                    In de studio heb ik daar zelfs last van met mijn dure spullen. Vooral zwart op wit. Er is echter een heel mooie PS truc voor om die rode/paarse/purple rand weer weg te krijgen.

                    Foto omzetten naar LAB, kanaal A en B met blur de scherpe randen verzachten (niet te veel want je verliest saturatie) en dan weer terug zetten.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment

                    Working...
                    X