Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Whitney

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Whitney

Gisteren nog eens een poging gedaan met een leuk model.

Normaal ben ik meer van de Ferrari's en circuit foto's, maar dit vind ik ook leuk om te doen.

Ik heb alleen nog niet zoveel ervaring.

Whitney bedankt voor het poseren.

Re: Whitney

beetje te donker voor mij.. voor portret vind ik een mooie lichte frisse kleur beter maar mooi model en voor de rest goed genomen.. buiten de laatste altijd letten op die plooien kan je verbergen door je pose iets te veranderen ofzo
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

Comment

Vind dit toch een heel acceptabele reeks hoor. Mooi model en pose no2 vind ik heel fraai. Echter heb je wel wat last van overstraling van het rood op de haren en dat is iets minder mooi. Maar gewoon blijven doen hoor
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

leuke reeks, vooral omdat je voorkeur voor Ferrari's in de kleur wel tot uiting komt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          leuke reeks, vooral omdat je voorkeur voor Ferrari's in de kleur wel tot uiting komt.
          grt,bouk.

Ja de Ferrari's staan al weer te wachten om van het weekend op de foto gezet te worden

Comment

Toch een mooie reeks...

nr.1 had de mooiste kunnen en moeten zijn, maar het gezicht is niet bijzonder goed belicht...
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Ligt het aan mij, of lijkt het model een béétje op die achtergrond geplakt?

Comment

Working...
              X