Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De eerste foto doet mij denken aan het liedje 'Voorbij' van Clouseau. Daarin zingt Koen Wouters: "Maar ik had het paaltje niet gezien ...". Dat hij het paaltje niet gezien had vind ik niet zo erg, maar in dit geval is het doodzonde, want het verknoeit een heel mooie foto (onthou dat diafragma!).
Dus vind ik de bloemetjes het mooist. De andere foto's kunnen mij niet echt bekoren.
Alles bij elkaar een zéér verdienstelijke inzending voor 'n 'Junior member'
Ik wou dat ik het zo al kon.
Eerste heel mooi. Paaltje breekt inderdaad een beetje, maar valt zeer eenvoudig weg te clonen.
Tweede spreekt me niet zo aan, maar derde compositie is heel mooi. Alleen had ik de 2 uiterste foto's verwisseld zodat de aandacht meer naar het centrum gaat.
Gr, Hilde.
foto 1 ja om de 5 voet stond wel zo'n paaltje.. volgende keer nog eens terug gaan zien.. naar een stukje waar niets staat...
foto3.. moest ik eigenlijk zo croppen; fotos waren niet "recht" genomen, maar schuin en met het recht zetten kon ik niet zover selecteren of ik had een stuk witte selectie..
Alvast bedankt voor de vele reacties..
groetjes
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment