Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Akker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Akker

Schitterend
    mvg,
    Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kade Bekijk bericht
      mooi! Zou deze niet nog absurder lijken in zwart-wit?
      Ik ben verliefd op zwart-wit, maar ik begin steeds meer kleur te appreciëren. Het zijn totaal verschillende sferen. Ik denk dat deze foto absurder overkomt in kleur. Het gele licht vind ik heel leuk.

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
      Waarom doet dit me denken aan Carl De Keyzer ?
      Carl staat vooral bekend om zijn flitsfoto's. Vreemd dat deze foto je aan De Keyzer doet denken. Misschien zijn serie van Mongolië waar hij veel met lege ruimtes heeft gespeeld... Toch bedankt voor jou compliment.

Super dat jullie een "in de gloria gevoeleke" krijgen.
      Die mannen zijn na zoveel jaar nog steeds zalig om bezig te zien.
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eranosian Bekijk bericht
        Carl staat vooral bekend om zijn flitsfoto's. Vreemd dat deze foto je aan De Keyzer doet denken. Misschien zijn serie van Mongolië waar hij veel met lege ruimtes heeft gespeeld... Toch bedankt voor jou compliment.
        Jouw foto heeft uiteraard niets met flitsen te zien, maar ik zie vooral gelijkenis in de
        absurde situaties die Carl fotografeert, dito het vragen-opborrelend-sfeertje errond...

Neem als vb de foto van de 2 gevangenen in het siberisch prisoncamp die tennis
        aan het spelen zijn (+ vele andere foto's in dezelfde reeks)...

Comment

Yep, neigt inderdaad nogal naar Carl Dekeyzer. Alhoewel het hier soberder is gebleven. En "In De Gloria" is hier ook al op zijn plaats.
          Maar wat hier vooral op zijn plaats is, is een compliment....... omdat het een heel mooi en sfeervol plaatje geworden is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
            Neem als vb de foto van de 2 gevangenen in het siberisch prisoncamp die tennis
            aan het spelen zijn (+ vele andere foto's in dezelfde reeks)...
            Ja dat is inderdaad een prachtige absurde foto! Ken je trouwens het verhaal achter die foto? Die twee gevangenen kregen de trainingspakken van de bazen. Ze hadden ook nog toevallig twee tennisracketten liggen. Dat was dus ideaal om te poseren. Een tennisbal hadden ze wel niet, maar dat was niet zo erg.
            [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

Working...
            X