Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communiefoto's Jens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Communiefoto's Jens

    Ja, we kennen het allemaal. We hebben een digitaal fototoestel en een computer, en dan worden we onmiddellijk gebombardeerd tot Communie fotograaf voor onze eigen kroost.

    Nu is het dus ook mijn beurt. Alhoewel ik nog een complete leek ben in de digitale fotografie, en ik mijn Canon EOS 400D nog maar twee maand heb, mocht ik er toch aan geloven. Ik heb dus mijn uiterste best gedaan om een aantal foto's te nemen in het provinciaal domein hier bij ons. De foto's op zich vind ik nog zo slecht niet ( ik ben meer een landschapsfotograaf ). Ze werden allemaal genomen met de standaard 18-55 kit lens.

    1) De eerste was een poze aan de vijver, vind ik persoonlijk iets te gemaakt.



    2 ) De tweede was een meer spontane poze op de speeltuin.



    3 ) Als laatste heb ik ook nog deze, die werd genomen tijdens het klimmen zelf.



    Ik weet nu echter totaal nog niet wat ik ermee moet aanvangen. Kies ik één bepaalde foto, of probeer ik er 2 of meer te verwerken tot een geheel. Jammergenoeg heb ik echter nog minder verstand van communikaartjes dan van chinees :-p

    Naar welke foto gaat jullie voorkeur ?



    Groeten,



    Stefaan
    Langs Vlaamse Wegen een gratis Video Podcast voor Wandel Liefhebbers.
    iTutor PodCast Mac Video Tutorials voor de Vlaamse Mac gebruiker.

  • #2
    Re: Communiefoto's Jens

    Voor mij de 2e de beste. De structuur van de touwen trekt de aandacht naar de communicant (of hoe schrijf je dat...) Laatste vind ik anders ook wel mooi van kleur.
    Sony DSLR-A100, DT 18-70 mm F3.5-5.6, Minolta AF 75-300 F4.5-5.6
    www.jeffnuyts.be

    Comment


    • #3
      Re: Communiefoto's Jens

      2e lijkt me ook de beste
      in de 1e is de lucht vrij licht
      fotowebsite: www.edwinfoto.com
      Lara's website: http://www.houdevelt.com