Ja, we kennen het allemaal. We hebben een digitaal fototoestel en een computer, en dan worden we onmiddellijk gebombardeerd tot Communie fotograaf voor onze eigen kroost.
Nu is het dus ook mijn beurt. Alhoewel ik nog een complete leek ben in de digitale fotografie, en ik mijn Canon EOS 400D nog maar twee maand heb, mocht ik er toch aan geloven. Ik heb dus mijn uiterste best gedaan om een aantal foto's te nemen in het provinciaal domein hier bij ons. De foto's op zich vind ik nog zo slecht niet ( ik ben meer een landschapsfotograaf ). Ze werden allemaal genomen met de standaard 18-55 kit lens.
1) De eerste was een poze aan de vijver, vind ik persoonlijk iets te gemaakt.
2 ) De tweede was een meer spontane poze op de speeltuin.
3 ) Als laatste heb ik ook nog deze, die werd genomen tijdens het klimmen zelf.
Ik weet nu echter totaal nog niet wat ik ermee moet aanvangen. Kies ik één bepaalde foto, of probeer ik er 2 of meer te verwerken tot een geheel. Jammergenoeg heb ik echter nog minder verstand van communikaartjes dan van chinees :-p
Naar welke foto gaat jullie voorkeur ?
Groeten,
Stefaan
Nu is het dus ook mijn beurt. Alhoewel ik nog een complete leek ben in de digitale fotografie, en ik mijn Canon EOS 400D nog maar twee maand heb, mocht ik er toch aan geloven. Ik heb dus mijn uiterste best gedaan om een aantal foto's te nemen in het provinciaal domein hier bij ons. De foto's op zich vind ik nog zo slecht niet ( ik ben meer een landschapsfotograaf ). Ze werden allemaal genomen met de standaard 18-55 kit lens.
1) De eerste was een poze aan de vijver, vind ik persoonlijk iets te gemaakt.
2 ) De tweede was een meer spontane poze op de speeltuin.
3 ) Als laatste heb ik ook nog deze, die werd genomen tijdens het klimmen zelf.
Ik weet nu echter totaal nog niet wat ik ermee moet aanvangen. Kies ik één bepaalde foto, of probeer ik er 2 of meer te verwerken tot een geheel. Jammergenoeg heb ik echter nog minder verstand van communikaartjes dan van chinees :-p
Naar welke foto gaat jullie voorkeur ?
Groeten,
Stefaan
Comment