Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tineke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tineke

Ik heb mijn vriendin eindelijk eens zover gekregen om toch eens 5 seconden voor mijn camera te willen staan...
    de fotos zijn op een kamer genomen met als flits een gewone 430ex

of ? en misschien enige tips nog voor portretfotografie...? heb er nog niet echt ervaring mee...

Last edited by Matthias; 16 april 2007, 19:21.
    5DmkIII en wat glas

Re: Tineke

Oei, oei, hoe lang heeft ze daarna een zonnebril moeten dragen? Wat ik bedoel: alle detail van haar huid is weggeflitst. Ik zou beginnen met een goed boek over licht te lezen. Ik kan je zeker "light & lighting" van Michael Freeman aanraden. Ik zou je ook zeker aanraden om te experimenteren met off-camera lighting (ik zie bij je nick nochtans staan dat je ook een bouwlamp enz. hebt dus moet je het toch al bestudeerd hebben). Maar je hebt een mooie vriendin en bij een volgende gelegenheid moet dit toch veel beter kunnen.
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

Comment

Jammer genoeg moet ik Ballistic hier in volgen. De foto is behoorlijk overbelicht en niet echt flatterend, maar aangezien ze je vriendin is, zal het niet moeilijk zijn de foto's opnieuw te maken.
      BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
        alle detail van haar huid is weggeflitst.

dat is eigenlijk juist de bedoeling, anders had ik heel wat minder geflitst...
        (en heb zelf het effect dan nog wat versterkt door highligt contrast helemaal te verhogen...)

Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
        Jammer genoeg moet ik Ballistic hier in volgen. De foto is behoorlijk overbelicht en niet echt flatterend, maar aangezien ze je vriendin is, zal het niet moeilijk zijn de foto's opnieuw te maken.
        weerom, dit was juist de bedoeling
        5DmkIII en wat glas

Comment

Dan zijn ze mooi gelukt

Wim
          BD0808BE

Comment

je had van mij zelfs nog verder mogen gaan, maar dan wel de lippen behouden/tegenhouden.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
              dat is eigenlijk juist de bedoeling,..weerom, dit was juist de bedoeling
              Blijkbaar heb jij minder goede bedoelingen met je vriendin?
              Niet echt geslaagd portret imho...

Comment

Working...
              X