Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooie belichting van een dito model, alleen was het de bedoeling om de aandacht op de ketting te vestigen of op het model ?. Mijn ogen trekken nu direct naar haar ogen, niet zozeer naar de ketting, deze speelt geen hoofdrol in de foto, of was dit niet de bedoeling ?
Maar ja dat heb je nogal snel met vrouwelijk schoon dat je ogen ergens naar toe trekken.
Oorspronkelijk geplaatst door ClosupshooterBekijk bericht
mooie belichting van een dito model, alleen was het de bedoeling om de aandacht op de ketting te vestigen of op het model ?. Mijn ogen trekken nu direct naar haar ogen, niet zozeer naar de ketting, deze speelt geen hoofdrol in de foto, of was dit niet de bedoeling ?
Maar ja dat heb je nogal snel met vrouwelijk schoon dat je ogen ergens naar toe trekken.
Thnx allemaal.
@closeup: Meer een combinatie. Ik heb ook platen waar ik vanaf de mond naar beneden heb geschoten juist om het accent op de ketting te leggen.
Bijv. deze van cherelle:
Comment