Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met zijn tweetjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Met zijn tweetjes

1. Broers

2. Zusjes

3. Moeder en kind

Meer foto's op mijn website

Re: Met zijn tweetjes

knap!

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

black beauty ... laat ze maar komen ... das puur genieten ... de 2e is helemaal
      Scotty... beam me up !!!

Comment

Voor mij nr 2
        Perfecte belichting.
        Zalig hoe mensen die zo verschrikkelijk weinig hebben toch zo mooi kunnen stralen. Om jaloers op te zijn...............
        Website : www.alextimmermans.com
        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

mooie reeks pendragon!
          Knap hoe het je het licht hier perfect onder controle hebt!

Comment

weer een mooie reeks, al vind ik bij de eerste opname de keuze van de achtergrond niet mooi.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              weer een mooie reeks, al vind ik bij de eerste opname de keuze van de achtergrond niet mooi.
              grt,bouk.
              Ter info meegeven dat deze grijze muren het straatbeeld bepalen in Gambia. Ik heb deze jongens weergegeven in hun dagelijkse omgeving.

Om te bouwen maakt men ter plaatse stenen met water, zand, keien en cement. Deze specie wordt in een mal gegoten en de stenen bakken gewoon in de zon. Een paar dagen later zijn ze klaar voor gebruik.

Comment

Mooie spontane (h)eerlijke portretten

Comment

3 zeer mooi foto's
                  Nikon materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                    Ter info meegeven dat deze grijze muren het straatbeeld bepalen in Gambia. Ik heb deze jongens weergegeven in hun dagelijkse omgeving.

Om te bouwen maakt men ter plaatse stenen met water, zand, keien en cement. Deze specie wordt in een mal gegoten en de stenen bakken gewoon in de zon. Een paar dagen later zijn ze klaar voor gebruik.
                    bedankt voor de uitleg en begrijpelijk, maar voor deze opname had ik ze daar niet voor die muur neer gezet, het gaat toch om die twee broers en niet om dat ambachtelijke metselwerk.
                    verander dus niet van mening, ondanks je gewaardeerde uitleg.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      bedankt voor de uitleg en begrijpelijk, maar voor deze opname had ik ze daar niet voor die muur neer gezet, het gaat toch om die twee broers en niet om dat ambachtelijke metselwerk.
                      verander dus niet van mening, ondanks je gewaardeerde uitleg.
                      grt,bouk.
                      Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen enkel probleem met je mening én met het feit dat je ze hier neerschrijft.

Maar in Afrika heb je als toevallige bezoeker niet zomaar de vrijheid om mensen ergens neer te zetten in functie van je foto. Lees er maar eens de topics op BD over na.
                      Ofwel krijg je geen toestemming om te fotograferen, ofwel wordt er geld gevraagd ofwel krijg je super geposeerde foto's. Heel wat mensen fotograferen in Afrika (en eigenlijk ook in Europa) in het geniep of met een grote tele. Wel dat heb ik niet gedaan. Ik heb me voorgesteld en heb gewoon op de man of de vrouw af gevraagd of ik ze mocht vastleggen. Op 2 weken tijd is het me maar een keer geweigerd.

Ik voel me een rijk mens dat ik het vertrouwen kreeg van zovele Afrikanen om hen te fotograferen in hun dagelijkse doen, op de plaats waar ze stonden of zaten.
                      Ik denk wel dat de foto's dat vertrouwen én het plezier in het gebeuren uitstralen.
                      De achtergrond neem ik er met genoegen bij.

Comment

Alweer een knappe reeks, doch met een uitgesproken voorkeur van de tweede
                        BD0808BE

Comment

Mooie reeks en voor mij niks mis met de achtergrond. Ook best leerzaam om je ervaringen te lezen. Vind sowieso vreemde mensen op straat fotograferen heel moeilijk en kan daar alleen maar respect voor hebben dat je het er zo goed vanaf brengt. Ook je klus die je daar elk jaar doet vind ik mega-geweldig.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Jonge ,jonge stuk voor stuk prachtige platen

Lichte voorkeur voor nummertje 2 .

Ik blijf je reis volgen ,knap.

Mvg.
                            Last edited by Rumocool; 16 april 2007, 19:30. Reden: geëdit
                            Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                            Mijn website.

Comment

klasseplaten . . . schitterende foto's weeral
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                              X