Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Janthe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Janthe

Recentelijk bij een shoot op de fotoclub (o.a.) deze opname van Janthe gemaakt. Een prachtige jongedame met flink wat uitstraling, vond ik zelf.
    Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Als achtergrond heb ik gebruik gemaakt van een stukje goedkoop behang. Zeker een aanrader om eens mee te werken.

Elja
    Photofacts; weblog over fotografie..

Re: Janthe

Goh Elja, jij hier???

was absoluut een prachtig model om mee te werken!

vind het een zeer geslaagde foto! Ze heeft dezelfde zwoele blik als toen in de studio. Het behang geeft de foto een nog warmere uitstraling.

Ik zou hem wel iets groter posten ( langste zijde mag 900 pix zijn, als ik me niet vergis)
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

oeef.

Mooi model met mooie wenkbrouwen! Miss effe dat lichte plekkie op de neus aanstippen, maar das sex met mieren.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

het zwart loopt in elkaar over links en de achtergrond vind(ik) niet mooi.
        maar je hebt vast betere/meer van dit model.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Thx voor jullie reacties!

@Bouk; Persoonlijk vind ik het juist wel mooi dat het aan de linkerkant bijna dicht loopt, maar da's ook een kwestie van smaak natuurlijk.
          Overigens zit er nog wel enigzins detail in, als je monitor helder genoeg staat kun je het behang van het haar onderscheiden.

@madmax; Ahnee, moest je dat nu zeggen, nu zit ik de hele tijd naar dat lichte plekje te staren.. Wordt toch weer ff shoppen..

@Léon; Ik kom ook overal..
          Zal de volgende keer een grotere versie plaatsen, had deze nu van mijn persoonlijke fotosite geplukt.

Elja
          Photofacts; weblog over fotografie..

Comment

Elja,

wat is de (virtuele) wereld weer klein... je komt elkaar ook overal tegen tegenwoordig...
            Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
            Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
            Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen

Comment

Working...
            X