Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meisjesportret in strooilicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Meisjesportret in strooilicht

    Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk bericht
    jullie weten allemaal dat donkere mensen moeilijker te kieken zijn dat blanke mensen.

    jullie allemaal en Groet Nosomoho
    Ik ben er achter gekomen dat dat dus niet waar is. Of je nu wit of zwart meet, dat blijft hetzelfde. Donker zuigt iets meer, maar dat is te compenseren.

    foto: VOor mij gaat het om het model in dit geval, en ik zie een mooi donker meiske. Voor de 'perfectie' (wat een rotwoord) zou het miss nog mooier geweest zijn als er iets meer symmetrie was geweest. Dus idd lekker pal in het midden hahaha. Maar ach.. op elke plaat is toch wel wat te zeuren? of niet?

    Voor mij is ze mooi!
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #17
      Re: Meisjesportret in strooilicht

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Nee ..... natuurlijk niet, en modelfotografie op zich zegt ook niks, verteld ook geen verhaal, maar laat een model zien op zen mooist. Versta me niet verkeerd, maar in je beeld kan ik Afrika niet vinden, want als ik een zwart meiske in mijn studio in Kontich fotografeer heb ik ook een portret, en voor stroolicht kan ik in Kontich ook zorgen.

      MVG, Jeff

      Digipics, om in je eigen woorden te spreken; READ THE F* titel!
      (sorry, maar moest er even uit)
      Zeer knappe foto Pendragon Mooi te gebruiken voor een cover.Ook nog even op je site gekeken en de foto; Toubab, toubab, take my picture! Gr, Paul
      M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

      Comment


      • #18
        Re: Meisjesportret in strooilicht

        Oorspronkelijk geplaatst door Flotootje Bekijk bericht
        Digipics, om in je eigen woorden te spreken; READ THE F* titel!
        (sorry, maar moest er even uit)
        Zeer knappe foto Pendragon Mooi te gebruiken voor een cover.Ook nog even op je site gekeken en de foto; Toubab, toubab, take my picture! Gr, Paul

        Mijne lieve jongen, ik lees wel degelijk de titel van een beeld, meer zelfs ik lees de uitleg bij het beeld, en als ik dan alles gelezen heb, wil dat dan zeggen dat ik het goed moet vinden, Nee toch ... Ieder heeft zijn mening.


        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #19
          Re: Meisjesportret in strooilicht

          skoon portretje
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment

          Working...
          X