Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar ik ga wat schenen schoppen ik vind de belichting niet zo flatterend voor de modellen.
Belichting van onderuit geeft lelijke schaduwen op de modellen.
Misschien mochten de poses, of het thema, beter passen bij de belichting, zouden de beelden sterker zijn. De belichting samen met de omgeving roept eerder een sfeer op van eenzaamheid, kille, droefheid. De poses stralen iets anders uit...
Maar ik ga wat schenen schoppen ik vind de belichting niet zo flatterend voor de modellen.
Misschien mochten de poses, of het thema, beter passen bij de belichting, zouden de beelden sterker zijn. De belichting samen met de omgeving roept eerder een sfeer op van eenzaamheid, kille, droefheid. De poses stralen iets anders uit...
Dat de poses niet zouden passen bij de setting kan ik volgen. Maar dat deze belichting niet flatterend zou zijn ? Wat is er dan niet flatterend ?
Enne, schop maar lekker hé. Daar leren we uit....
Wel, door belichting van onderuit krijg je rare schaduwen op de gezichten, de kaken lijken veel boller, soms denk je dat de meisjes ineens baardgroei hebben, de ogen komen in de schaduw te liggen.
Maar het kan nét de bedoeling zijn, als je creepy, spooky pictures wil maken, of je wil een droevige of mysterieuze sfeer neerzetten bvb.
Stel bvb, dat een model een lange mantel aan had, en eerder het hoof liet hangen, leunend tegen een kant van het raam...
Of je had een model de griezel doen uithangen...
Nu zijn de poses te optimitisch tov de eerder droevige sfeer van het licht...
Comment