Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C mine - koppeltje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• C mine - koppeltje

Heb mij eens voor het eerst gewaagd aan een fotosessie met een koppeltje, niet gemakkelijk... maar hier zijn enkele resultaten.

Tips (wat is goed en wat kan beter) worden geapprecieerd.

Van de twee laatse ben ik er mij van bewust dat ze niet helemaal gestoken scherp zijn.

Drie uit de reeks dus...

groetjes,
    Luc

Last edited by lucky_goe; 9 april 2007, 01:02.

Re: C mine - koppeltje

De eerste is de beste uit de reeks, maar komt in mijn ogen iets te kort om 'af' te zijn.
    Kadrage en omzetting zijn zeer goed, maar de achtergrond leidt wat af. Die halve cirkel bovenaan en de stenen achter de jongen trekken wat te veel aandacht.
    Jammer dat ze in de lens kijken en lachen, dat haalt heel wat sfeer uit de foto. (mijn mening hé)

De tweede foto heeft een mooie omzetting maar de blik van de jongen maakt het niet echt. Alsof hij zit te denken aan wat hij die avond wil eten...

Die derde is een snapshot, jammer van zijn vingers.

Volgens mij zit je met je eerste foto dichtbij, maar er niet op. Toch een goeie poging.
    www.bigducksix.be

Comment

Re: C mine - koppeltje

Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
      De eerste is de beste uit de reeks, maar komt in mijn ogen iets te kort om 'af' te zijn.
      Kadrage en omzetting zijn zeer goed, maar de achtergrond leidt wat af. Die halve cirkel bovenaan en de stenen achter de jongen trekken wat te veel aandacht.
      Jammer dat ze in de lens kijken en lachen, dat haalt heel wat sfeer uit de foto. (mijn mening hé)

De tweede foto heeft een mooie omzetting maar de blik van de jongen maakt het niet echt. Alsof hij zit te denken aan wat hij die avond wil eten...

Die derde is een snapshot, jammer van zijn vingers.

Volgens mij zit je met je eerste foto dichtbij, maar er niet op. Toch een goeie poging.

Hoi hoi,

Ivm foto één kan ik je (deels) bij treden. Die cirkel leidt idd wel wat af.
      Dat ze in de lens kijken vind ik (persoonlijk) hier geen probleem.
      Maar ik respecteer en apprecieer je commentaar hier zeker wel op

Foto twee was eerder een snapshot dan foto drie... het is een ongedwongen pose toen ze dachten dat ik even iets aan mijn instellingen aan het veranderen was . Misschien denkt hij hier niet aan eten maar aan wat ze vanavond gaan doen beeld ik mij dan in.

Foto drie is voor mijzelf net de meest geslaagde foto buiten het feit dat hij niet 100% scherp is (integendeel helaas).
      Waar je absoluut gelijk in hebt is dat het jammer is dat de vingers er niet op staan. Iets waar ik idd had op moeten letten nu je het zegt.

Maar thanx voor je opbouwende kritieken alvast.

Comment

Working...
      X