Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoewel 'glamour' ab-so-luut niet mijn ding is moet ik zeggen dat jij ze er altijd weer lekker weet op te zetten MadMax...en hoewel niet mijn ding, kijk ik er wel graag naar!
Als eerste , t'is een mooie opname en een mooi model, maar das niks nieuws.
Als tweede wat U een suikerspin noemt noemen ze in de meer Antwerpse omgeving " Nen baard van vader " en dat werkt ook in het Frans
" Barbe a papa " Wat ze der in Engels van maken zou ik niet zo direct kunnen zeggen , Persoonlijk zou ik als titel aan iets denken als " Candy Kisses "
Great Work Madmax, congrats !
Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
@jayjay. Niet een echt nieuwe aanpak hoor, wilde zeker zijn dat ik mooi licht had voor deze visa dus koos ik voor de grote softbox en witte achtergrond. Maar mijn werkwijze is nog steeds hetzelfde. Hulde bij deze platen aan het model en de MUA. Ik mag alleen op de knoppen drukken
@FF: de achtergrond is hetzelfde echter stond het model te dicht bij de box waardoor ik een overbelichting kreeg. Foutje. Dus heb ik de plaat in RAW iets minder hard belicht met als gevolg dat de achtergrond niet meer geheel wit is.
@lana: die dingen zijn prima te eten en ik doe er een moord voor als de kermis er is hahaha
Comment