Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
vindt het jammer van de schaduw op nr 1 nu lijkt die wat ziek
en jou handtekening onder de schoen van Daan lijkt op een merkje van de schoen...zou ik ergens anders neer zetten.
compo's zijn goed kleur ook
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
vindt het jammer van de schaduw op nr 1 nu lijkt die wat ziek
en jou handtekening onder de schoen van Daan lijkt op een merkje van de schoen...zou ik ergens anders neer zetten.
compo's zijn goed kleur ook
Mja die handtekening, is eigenlijk niet mijn originele (zoals Lana me ook al opmerkte) maar er ging iets mis in de batch verwerking waardoor ik verkeerdelijk een ander lettertype en grootte had gekozen.
Nu dat staat uiteraard niet op de foto's maar een terechte opmerking
Ik heb met Daan een heel boeiende shoot gehad waarbij ik vond dat hij als 12 - jarige echt talent had. Ik heb nog meer beeldmateriaal maar 3 per 24u is het maximum hé.
Onafgezien van die handtekening....
N°3 is een voor een communie foto.
Eerstens spring je uit de band, de saaie band, door een speciale doch toffe en dynamische compo.
Tweedes : Bij zo'n communie foto hoort ook een boodschap. Zo iets van " 'k Ben nu geen klein kind meer.......". En dat straalt die foto volledig uit door het ,toffe, kikkerperspectief. En de pose, en de kledij..... Echt tof.
Je andere foto's zijn ook . maar deze laatste springt toch nog een beetje meer uit het gewone.
Groetjes.
Skitch
(gelukkig zijn er {nog} geen staatsbelastingen op het gebruik van 's .
Comment