Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind persoonlijk de 2de ook wel erg mooi (bewerkt dan) maar ik denk dat die niet echt past voor dit soort van foto's.
De 3de mist net dat ietsje extra (komt omdat de vorige 2 zo goed waren hoor).
welke bewerkingen heb je bij tweede foto uitgevoerd?
Eerst vanuit RAW mijn beeld ontwikkeld en omgezet naar jpeg. Vervolgens contrasten en scherpte (usual stuff). Beetje gedesatureerd en een softfilter toegepast. Verder wat donkere kamerwerk zoals doordrukken ...
1 en 2
(mooie ogen heeft die jongen!)
je kaders vind ik ook heel knap, maak je die in PS of is dat één of andere action die je daar voor gebruikt?
Je kan dit in photoshop met kaders die her en der te vinden zijn, maar ik gebruik Idimager na mijn fotobewerking en dit programma bespaart me daarbij heel veel tijd.
Bedankt iedereen voor de fijne reacties, ik heb zin om morgen nog een aantal te posten van deze shoot.
Comment