Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Desislava Ivanova (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Desislava Ivanova (18+)

Mijn tweede poging tot naakt sinds mijn bodyscapes van een aantal maanden terug. Even kleine uitleg: Desi is een Bulgaarse schoonheid en ze was aan het poseren als engeltje en op een gegeven moment zegt ze "I'm not just an angel, I am the boss angel", dus ... Ik ben zeer benieuwd naar de reacties, be gentil ... kben nog nieuw in het naaktwereldje ...

http://www.dennisclaes.be

Re: Desislava Ivanova (18+)

Nou, jij hoeft je nergens voor te schamen hoor. No1 is een parel van een plaatje. Heerlijke sfeer, mooie setting en een heel mooi model. Een dikke 10 van mij
    No2 is trouwens ook prachtig.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

wat mij opvalt is dat op de 2 foto's de huid een beetje te veel blinkt
      voor de rest zijn ze wel ok hoor

Comment

Merci voor de complimenten.

Ja, we hadden bodylotion gebruikt om haar huid wat extra te laten glanzen, op de tweede foto komt het inderdaad een beetje te "vettig" over.

Comment

Mooie combinatie van compositie, kleur en setting. Heeft waarschijnlijk veel werk gekost en heeft dan ook veel opgeleverd.

Maar in foto 1 wordt dit vergald doordat je zondigt tegen de eerste regel van modellenfotografie: nooit een model onflatteus afbeelden. Dat wil zeggen geen lelijke lichaamsplooien door een verkeerde houding.

En als die er toch zijn, shop ze dan in de mate van het mogelijke weg. En dan heb je een kunstwerkje.

Bij opname 2 geldt dit uiteraard minder: die foto is àf, als je de voorhoofdrimpeltjes wegwerkt.
          Fullator
          Fotostudio Candela Zone
          website: http://www.chronax.be
          website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Mooi model.
            mooie foto`s
            ik ben het wel met fullator eens "nooit een model onflatteus afbeelden"
            de plooien zijn niet wat je wilt hebben, al is haar pose wel zo dat je daar niet echt om heen komt.
            dus of andere pose aannemen of fotoshoppen.
            ik heb wat geshoped of
            (mocht je niet willen dat de foto er aangepast staat PM me dan haal ik hem weg.)

Gr marcel

CATCHINGAMOMENT

Comment

Dat is een terecht punt en het is inderdaad goed bewerkt zo, geen problemen mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                Mooie combinatie van compositie, kleur en setting. Heeft waarschijnlijk veel werk gekost en heeft dan ook veel opgeleverd.

Maar in foto 1 wordt dit vergald doordat je zondigt tegen de eerste regel van modellenfotografie: nooit een model onflatteus afbeelden. Dat wil zeggen geen lelijke lichaamsplooien door een verkeerde houding.

En als die er toch zijn, shop ze dan in de mate van het mogelijke weg. En dan heb je een kunstwerkje.

Bij opname 2 geldt dit uiteraard minder: die foto is àf, als je de voorhoofdrimpeltjes wegwerkt.

ik vind het mooi zonder al dat geshop.
                dus: aha , is dat regel nummer 1 ?
                een huidplooi is toch naturel zelfs bij een mager model.
                modellenfotografie kan toch ook de real stuff brengen ? zelfs de duistere kant van iemand.
                alles wegshoppen dus ? kan je naar eigen zin ook meteen jukbeenderen optrekken of benen langer maken.
                allez ja, ik kreeg eens kritiek omdat mijn model porieen had...
                ps: dit is een mening hé: geen aanval op personen waarvan ik zo vaak zo prachtig werk zie.
                estamos llegando
                http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Over de regels van de modellenfotografie kan ik nog niet meepraten , wat ik wel kan zeggen is dat ik je bewerkingsstijl wel goed vind!

Die eerste foto, echt heel goed nabewerkt alsje het mij vraagt. Nogal schilderij-achtig, een effect dat hier wel past.

Over de tweede...ik heb onlangs een goede raad gekregen van een fotograaf die al een tijdje meedraait, en die was: geen tekst op foto's.

Nu, het is persoonlijk eh, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik met 'm akkoord ga. (Heb hier vroeger ook tegen gezondigd,maar nu gebruik ik steeds een kader als er tekst bij moet)

Dus, om die reden, 2de wat minder.

Maar zeker chapeau op fotografie-vlak hoor!
                  ~TDN
                  fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Tja, fotografie blijft subjectief by nature hè. Ik vind persoonlijk dat het wegwerken van die huidplooien weinig bijdraagt aan de foto op zich, maar ik ben zeker dat het model deze bewerking wel zal kunnen appreciëren.

Om nog even een regel te breken: laat ik even vermelden wat ik juist heb bijgewerkt aan deze foto, want zoveel heb ik er eigenlijk niet aan gedaan:
                    - iets lichter gemaakt (duplicate layer, screen)
                    - iets meer contrast
                    - omdat we met water werkten, waren sommige delen wat uitgebrand door het flitslicht dat weerkaatste op het licht, dus die heb ik ook weggewerkt.

voor de rest is't allemaal "naturel".

Wat de tekst betreft: dit is ook nog maar de tweede keer dat ik zoiets doe, maar ik had deze foto zo gecropt en dat wit vlak links schreeuwde gewoon om een opvulling (lees: tegengewicht), dus besloot ik daar wat tekst neer te schrijven. Ik had 'm ook gewoon kunnen croppen zonder dat extra wit vlak, maar dan zou ze weer te centraal op de foto gestaan hebben.

Persoonlijk hou ik wel van foto's met tekst, soms geeft dat de foto echt een heel andere uitstraling, een beetje een professionele reclamefoto ofzo. Maar dat is ook weer subjectief. Regels in de fotografie zijn geen regels, maar richtlijnen. Je doet er best aan om ze te volgen, maar af en toe moet je weten wanneer ze te breken. Dat is mijn mening maar.

Comment

Persoonlijk vind ik de hele set-up een beetje overdone, en door het overwegende rood komt het mij als vrij goedkoop over. Een beetje de Kerstman die met Pasen nog is langskomt. Mocht het nu wat zwoeler zijn en wat meer de erotische toer opgaan dan het het rood anders overkomen.
                      Nu zit je IMHO met een serieuze tegenstelling het model is te braaf voor de omgeving, De huidplooien storen mij ook en de overdadige juwelen horen ook niet bij een Engeltje, zelf als het dan nog de Boss van heel den engelentroep is !

Dit is natuurlijk zuiver mijn visie op het beeld.

MVG, Jeff
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario Bekijk bericht
                        ik vind het mooi zonder al dat geshop.
                        dus: aha , is dat regel nummer 1 ?
                        een huidplooi is toch naturel zelfs bij een mager model.
                        modellenfotografie kan toch ook de real stuff brengen ? zelfs de duistere kant van iemand.
                        alles wegshoppen dus ? kan je naar eigen zin ook meteen jukbeenderen optrekken of benen langer maken.
                        allez ja, ik kreeg eens kritiek omdat mijn model porieen had...
                        ps: dit is een mening hé: geen aanval op personen waarvan ik zo vaak zo prachtig werk zie.
                        volgens mij kunnen de 2 versies,
                        hangt er vanaf wat je doel is natuurlijk,
                        maar ik vind het gewoon prachtige platen en dan krijg 11/10

Comment

Heb 4 jaar geleden ook eens met dit model gewerkt, zal eens een foto posten (nieuw topic) om te zien in hoe vere het model veranderd is.
                          Groetjes Peter.
                          http://www.chernobyl.be

Comment

Working...
                          X