Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reflectie's in MH Antwerpen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Reflectie's in MH Antwerpen
Ik zou er toch wat meer brightness insteken. Veel te donker."Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
-
Die eerste heeft echt zo'n serene sfeer, ik weet niet of de levels opkrikken een meerwaarde zou zijn ... ik zou hem zo houden
Comment
-
Afhankelijk van op welk scherm ik de fotos bekijk zit de belichting inderdaat een beetje donker.
Thuis zat het wel goed, maar nu ik deze op m'n werk bekijk lijkt hij toch te donker. Het was wel de bedoeling er zo een donker sfeertje in te steken, maar blijkbaar is het op het ene scherm goed en op het andere te.
Comment
-
-
Ah, nu kunnen we tenminste iets zien.
Wel spooky dat je in de eerste foto haar aangezicht twee keer kan zien. Aan spiegels precies geen gebrek daar in MHA.
Twee is een zelfportret? Mooi. Heel speciaal. Het lijkt wel een omgevallen fotokader zo.
gr mod ballistic"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Comment
-
Twee is inderdaat een zelfportret.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtIk vind de donkere sfeer wel goed en passend.Bij foto 1 die ik potentieel prachtig vind, vraag ik me af of die tweede speigel niet teveel is, het onnodig druk maakt
grt, otof
Comment
Comment