Hier zie je enkele foto's van mijn eerste fotoshoots. Klik hier om meer foto's te bekijken (aangeraden). Graag jullie mening! Wees maar kritisch
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste fotoshoots
Collapse
X
-
-
Re: Mijn eerste fotoshoots
Er is nog werk aan de winkel, Jurgen. De meeste van je foto's vertonen uitgebrande vlekken in het gelaat van het model.
En ... zoveel foto's in één keer?? (Ja, ondertussen zijn er een vijftal verdwenen !)Last edited by jr52; 3 april 2007, 00:45.
-
beste,
zijn deze foto's zo genomen?
of heb je deze nog bewerkt?
indien geen bewerking.. kijk toch maar eens hoe je deze foto's neemt..
indien bewerking.. laat de orignele foto's eens zien..
we helpen wel..
mvg
KurtNikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtMja ben dan ook beginneling e... En idd, ik heb er een paar verwijderd!
Op alle 3 de foto's zijn er dingen op aan te merken ... kleurgebruik iets te fel naar mijn mening en gebrek aan scherpte (waar nodig).
Comment
-
Fotos komen nooit zo uit de cam. Ik vind ze overfiltert waardoor veel detail verloren gaat.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Een algemeen puntje, let bij het maken van je foto's vooral op de lichte tinten en wit, deze tinten mogen licht zijn maar er moet nog wel detail zijn. Hier zie ik dat deze veelal uitgebrand zijn. Ikzelf zet de weergave op de lcd standaard op Hooglichten, dan heb je direct een beeld of deze lichte tinten niet overbelicht zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtKlik hier om meer foto's te bekijken (aangeraden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtBtw, mooie naamkeuze voor je website, zelf gevonden ?Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Wat die naam betreft is simpel: portfolio en foto = fotofolio en jah de fotos zijn idd bewerkt maar ik zal de originele ook nog eens posten! Maja kijkt ik heb nooit een cursus gehad over fotografie en ik moet nog veel oefenen vandaar dat ik ze op dit forum zet om de experts hun mening eens te horen
GreetzJochenvde Photography
Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtWat die naam betreft is simpel: portfolio en foto = fotofolio
Comment
Comment