Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet origineel, maar ik heb mezelf voor de camera gezet en gespeeld in Photoshop. Dit is het (voorlopige) resultaat... niet perfect, maar in de richting.
@knofje: dank je voor de tip. had ik nog niet aangedacht.
@Ballistic: waarom? is toch stoer...
@iodario: De tweede is al verschenen...
@Dale en Picasso:
Ik had deze al gemaakt toen iemand mij op die film Pan's Labyrinth wees... toeval dus want ik wist er helemaal niets vanaf. Als je die linkje geeft met de bedoeling om de films aan te raden, Dale, moet je dat wel erbij zeggen. Anders wordt je bedoeling verkeerd opgepikt.
Lijkt me een interessante film, Pan's Labyrinth
Niet origineel? 'tuurlijk niet. Ik heb een variant ergens anders op een forum gezien. Daar kwam het idee vandaan. Leek me leuk om het zelf eens te proberen te maken, en dit is het resultaat geworden.
Inmiddels is een andere verschenen en het lijkt me leuk om mezelf eens wat vaker zo te verwerken... (hoezo narcisme??? )
Comment