Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Foto met een zeker cultgehalte, maar jammer genoeg te klein gepost en precies niet echt scherp. Heeft ze een borstvalling of zo? Dat is toch maar een vreemd kleurtje op de borst.
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
hm, foto met potentieel (zeggen ze dan )
er zit iets in, maar iets te weinig oog voor detail.
(kleine storende stukjes, té opvallende TAG,
foute kleuring, ...)
ik vermoed dat het origineel sterk genoeg is om
niet te moeten zeggen "try again". gewoon even
terug de doka in en nauwlettender tewerk gaan.
mm
PS: door je post en vraagstelling vermoed ik dat je
beter onder "discussieforum extra" had gepost ...
foute kleuring, ...)
mm
JA klopt .. maar het ging me beetje TE snel zeg maar .. en moest juist wat meer tijd nemen om de details goed door te nemen ..
Ach volgende keer beter he .. hhaha
thanx voor de Tip Mate
foute kleuring, ...)
mm
hey MM .. is dit beter ? dit is de originele.. had de andere erop gezet mij fout
Om de foto "hot" te maken, mankeert het volgens mij ook aan houding van het model. Ze straalt niet "hot"-heid uit in die pose. Misschien had ze wat meer in de lens moeten kijken, wat expressiever en de foto bottom-up nemen. Het zijn maar enkele gedachten. Ben nu zelf ook geen expert, maar misschien kan het je helpen.
Tuurlijk heb ik die, maar dit is showcase
Maar ik ben geen locatie-expert. Ik schiet 99.9% in de studio. Dat is wat makkelijker. Maar ik denk dat je al heel wat tips hebt gekregen hier.
Mijn allergrootste zal zijn: neem de tijd en kijk.
Comment