Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pandake (deel 2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pandake (deel 2)

In vervolg van deze topic nog 3 beelden uit m'n shoot met Pandake. Deze keer 2 in zwart-wit en 1 met verlaagde saturatie.

Enjoy!

Mvg,

Re: Pandake (deel 2)

You did save the best for last; had ze al ergens anders gezien en vond deze drie de betere. Persoonlijke voorkeur nr 1
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

heel mooi hoor, ga wel voor de tweede opname.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Precies weinig reactie...

Je mag gerust zeggen wat er allemaal slecht aan is hoor! Indien dat teveel typwerk vraagt, zeg dan gerust wat er goed aan is

Mvg,

Comment

kdoe een poging ... ... kheb het gevoel dat deze persoon geportreteerd is zoals ze zelf wil ... kdenk dat de poses eerder van haar komen ... das op zich natuurlijk goed ... ik mis gewoon iets van contact met de fotograaf ... alles lijkt een beetje koud & gespannen ... kvind de poses ook niet een harmonisch natuurlijke expressie geven aan het feit dat zij daar in lingerie staat ... krijg er een beetje een onverschillig gevoel bij ... daarom kunnen ze me ook niet aanspreken ... 'technisch' zijn deze beelden (zoals steeds ) in orde (niet dat ik daar echt kaas van gegeten heb ) ... op één of andere manier wil ik geraakt worden ... en dat is hier niet
          Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
            kdoe een poging ... ... kheb het gevoel dat deze persoon geportreteerd is zoals ze zelf wil ... kdenk dat de poses eerder van haar komen ... das op zich natuurlijk goed ... ik mis gewoon iets van contact met de fotograaf ... alles lijkt een beetje koud & gespannen ... kvind de poses ook niet een harmonisch natuurlijke expressie geven aan het feit dat zij daar in lingerie staat ... krijg er een beetje een onverschillig gevoel bij ... daarom kunnen ze me ook niet aanspreken ... 'technisch' zijn deze beelden (zoals steeds ) in orde (niet dat ik daar echt kaas van gegeten heb ) ... op één of andere manier wil ik geraakt worden ... en dat is hier niet
            Dat is ook ongeveer mijn mening Frederic..

Comment

Working...
            X