Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar ja.. soms zie je ook heel zachte platen.
Vroeger gebruikten ze de zogenaamde hotlights, die lekkere hete spots om de boel mee te belichten. Dat werd soms heel zacht, gaf een mooie halo om het haar enz... mja.. die heb ik helaas niet
Wil niet zeggen dat ik niet zachter kan, maar ik heb bewust voor het harde gekozen omdat ik daar de voorbeelden van had.
Waar het mij in eerste instantie om ging was de butterfly belichting onder haar neus. En die is volgens mij best geslaagd.
..........
Denk dat dit een van mijn laatste post is hier.
Denk nog eens goed en diep na MadMax.
Doe wat jij echt wil, niet wat anderen je .......
Er is soms eens een tijd van komen en...... terugkomen na diep nadenken.
En, 'k spreek uit eigen ervaring, als BD een stukje van je leven geworden is, is het heel moeilijk om het BD te wissen uit je leven.
Als je dan toch weggaat : denk dan ook aan de goede momenten die je hier gehad hebt.
Als je dan toch weggaat : Kom dan ook nog eens terug , af en toe, om je mooie foto's te tonen.
Als je dan toch weggaat : Doe niet zoals sommige pubers het doen : natrappen...... op een plaats waar je thuis was (geweest bent?).
Maar daar ken ik je te goed voor.
En, dat is heel persoonlijk : Als je dan toch weggaat : kom terug als het je past. Als jij het wil.
Het ga je goed.
Welgemeend
Skitch
Last edited by Skitch; 26 maart 2007, 02:44.
Reden: Nog enige bedenkingen toegevoegd.
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment