Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Lettertype niet zo mooi.
Het roze is niet mooi, alsook de achtergrond. Ik zou de opacity van het meisje niet naar beneden halen, ik kijk los door haar heen. Ook is zij roze geworden... Het kind heeft geen been meer om op te staan.
De achergrond is TE aanwezig, het meisje komt er niet los van en staat niet in de belangstelling, ook al staat ze er twee maal op.
Ik denk dat de originele foto's niet slecht zijn, waarom post je die niet...?
Het ziet er wel een leuk model uit, waar je veel meer mee kunt doen.
Kortom: ik heb betere foto's van jou gezien, en dit is niet jouw niveau...
Ik zou hier ook graag eens de originele foto's zien, ze zijn waarschijnlijk stukken beter dan de bewerkte.
Ik vind de bewerking hier niet echt geslaagd, veel te druk!
Bewerking kijkt wat onbeholpen maar past wel bij het thema vind ik, het zal dus wel zo bedoeld zijn. Terug naar de sixties, daar steekt het allemaal niet zo nauw, als het er maar goed uit ziet, en dat doet het hier wel vind ik. Frisse foto , eens iets anders en de jongedame geniet er duidelijk van zo in het behang!
voila, ik vind het leuk dat jullie het maar nix vinden.
ik trouwens ook niet:
allez de achtergrond vind ik onwijs knap en op zich vrijwillig zo druk gemaakt.
hetgeen niet zo overkomt is de manier waarop modelletje erin verwerkt is.
nu kan ik mijn idee hard maken.
merci voor de meer dan constructieve meningen .
voila, ik vind het leuk dat jullie het maar nix vinden.
ik trouwens ook niet:
allez de achtergrond vind ik onwijs knap en op zich vrijwillig zo druk gemaakt.
hetgeen niet zo overkomt is de manier waarop modelletje erin verwerkt is.
nu kan ik mijn idee hard maken.
merci voor de meer dan constructieve meningen .
Ooh, wou je constructieve meningen? Heb je eventjes in het verkeerde forumonderdeel gepost.
Je vond het zelf al niets, en je plaatst deze in showcase...?
Comment