Een opdracht voor school, persoon in interieur. Wat denken jullie er van ?? Persoonlijk, vind ik het achteraf beken niet supper geslaagd, maar ik denk dat de sfeer er wel in zit ?? Of hebben jullie nog meer bedenkingen of tips ?? (Had mss nog meer contrast in de foto willen hebben)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
oud winkeltje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: oud winkeltje
kan er best door hoor!
misschien een beetje druk,
maar dat geeft niet.
één tip: misschien toch foto rechtzetten.
twee tip: waarom niet in fotodiscussie?
daar krijg je meer feedback, als dat is wat je zoekt ...
mm
-
Er zit zeker sfeer in deze foto!
Ik zou alleen het kader veranderen, vind het een beetje druk. Leid de aandacht van de foto af.Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen
Comment
-
Oud winkeltje maar wel met moderne prijzen.
Ik zou de grote sticker met euroteken 0,50, proberen weg te shoppen. Rechtzetten en het kader eraf, Ik denk dat dan het plaatje klopt.
Dat is mijn bedenking.
met vriendelijke groet
Erik______________________
Nikon D700, D200, Fuji F70 EXR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kireroyal Bekijk berichtOud winkeltje maar wel met moderne prijzen.
Ik zou de grote sticker met euroteken 0,50, proberen weg te shoppen. Rechtzetten en het kader eraf, Ik denk dat dan het plaatje klopt.
Dat is mijn bedenking.
met vriendelijke groet
Erik
Comment
-
-
Tof beeld zeker niet te druk, met een mooie compo (het vrouwtje op een sterk punt) en voldoende contrast
Mss iets groter posten?
eventueel iets rechter zetten.
Je foto nog ouder laten lijken door het kader hoeft niet want dan moet je nog andere zaken gaan aanpassen mijn gedacht zoals hierboven reeds aangehaald.
Hedendaagse kleurtjes, snoep en prijzen, zouden ook mooi aangeven dat zulke winkeltjes dus nog bestaan.mvg,
Ludo V.
Comment
Comment