Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
1 is erg pakkend. Sober en eenvoudig maar daarom juist des te meer.
grt., gauloise
ps: de foto met de handen voor het gelaat in z/w op je site is een foto met een kaliber van jewelste!!!
Het doet me eerlijk gezegd wel erg veel plezier om lovende reacties te krijgen van bepaalde fotografen die hier voortdurend schitterende plaatjes afleveren... Thanx
I.v.m. de andere foto's... Vond dat deze als drietal het beste bij elkaar pasten om hier te tonen.
@ picasso: heb ze ook omgezet in zwart-wit maar vond ze op deze manier net ietsje sterker als reeks (vooral voor bepaalde foto's). Bij deze heb ik ze allen wel wat gedesatureerd.
Niet eenvoudig om hier gepast op te reageren, omdat we geneigd zijn foto's op kleur, scherpte, compo enz... te be(of)veroordelen.
Imo ben je er in geslaagd een sterke reeks neer te zetten.
Waarvan je tweede voor mij het sterkste beeld is
Die uit je album, met de handen voor het gelaat (in kleur) is een apparte posting waard.
Ik ben hier niet geneigd de foto's technisch te bekijken.
Bedankt voor de reacties maar... ivm met dat technische... snap het niet zo goed. Bedoelen jullie dat de foto's technisch nog wat te kort schieten? Ik sta altijd open voor tips hoor. Vind dat dat zeker mag gezegd worden.
Comment