Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele sfeerbeelden uit afghanistan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Enkele sfeerbeelden uit afghanistan

Ik wist eigenlijk niet waar ik het juist moest plaatsen, maar ik denk niet dat het nodig is om die laatste foto in een nieuw topic te plaatsen omdat er geen mensen in voorkomen.

Foto's zijn er ook niet geplaatst om op de technische fouten gewezen te worden, maar gewoon om eens te laten zien hoe het hier is

Zoals er enkelen hier weten, zit ik ondertussen in afghanistan op missie om de luchthaven van kabul te beveiligen.

Ik heb mijn spiegelreflex niet meegenomen wegens het stof, maar toch wel mijn compactje.

Het is een mooie streek en we liggen helemaal omringd door bergen, niettemin is er veel armoede gekomen door de oorlog.

Ik heb al veel foto's getrokken en ik wou jullie toch enkele sfeerbeelden laten zien van de streek en wat de Belgen daar zowat allemaal doen...

Fotograaf met 1 vd collega's in 1 vd spiegels die we gebruiken om de onderkant van de voertuigen te bekijken voor explosieven

Ontladen vd wapens...

1 van de grootste vrachtvliegtuigen ter wereld die daar regelmatig landen, neus kan open gaan en vrachtwagens kunnen der gemakkelijk in en uit. Als diene opstijgt houde beter je ogen toe en mondje dicht

Nikon D70s \ Nikkor AF-S DX 18-70mm f/3.5-4.5G IF-ED \ Nikon SB-600 \ cheap ass statief

Re: Enkele sfeerbeelden uit afghanistan

leuke opnamen en dat het allemaal zo maar mag nog leuker.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nr twee heel mooi
      We should be daredevils, not calculators (Arne Quinze)
      * Nikon D90 * nikon 24-70mm * nikon 50mm * nikon 85mm * nikon SB-600 *

Comment

ik volg pieter.
        2de is een "sferige" ...

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

vey nice ..

Ik heb net het boek " onverwacht licht " uit van Jason Elliot dat handelt over z'n 2 reizen door Afghanistan ( 1 in de late jaren '80 tijdens de sovjet bezetting midden tussen de moedjahedien ( hij was toen 19 jaar..) ) en dan nog nekeer toen de talibs al aan de "poorten " van Kabul stonden..en altijd alleen ..

trap niet op een mijn..

mvg
          sven
          Canon Ixus V, Nikon D70, Nikon 18mm-70mm f3,5-f4,5, Nikon 50mm f1,8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            leuke opnamen en dat het allemaal zo maar mag nog leuker.
            grt,bouk.
            we hebben een briefing gekregen over wat wel mag en niet mag.

Zoals bv, geen foto's uit torens, waar je kijk hebt op je sector en dergelijke, zodat de vijand niet kan zien waarop je uitkijkt of geen fotos van binnen waarop kaarten te zien zijn of radio's met de frequenties.

Zowiezo kan de lokale bevolking het voertuig en de runway ook zien vanop deze positie, want er staat geen muur daar, gewoon omheining.

Maar toch liefst geen foto's doorlinken en ergens anders te plaatsen ofzo, je weet maar nooit...
            Nikon D70s \ Nikkor AF-S DX 18-70mm f/3.5-4.5G IF-ED \ Nikon SB-600 \ cheap ass statief

Comment

Leuk, tweede heeft nog een sterke sfeer ook
              ''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera''
              Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5

Comment

grappig die 2de , ik dacht dat ze tegen hun geweer aan het p***sen waren. lol
                [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Heb veel respect voor wat jullie daar doen, en zou er graag bij zijn om te shooten, maar dan met een Nikon of Fujifilm

Comment

WOW 2e is enorm sterk.
                    Jammer dat je de DSLR niet mee hebt genomen ik denk dat je daar enorm veel opties hebt voor waanzinnige fotografie en misschien een fotoboek aan het eind.

HEEL veel sterkte.
                    http://www.frankdoorhof.com

Comment

@ mutse, hehe nee nee, tss de geweren zie je 3 ronde gaten in de muur, daar moet je achter dat je je geweer ontladen hebt in afvuren. Mocht er dan nog een patroon in de kamer zitten (wat niet zou mogen maar je weet maar nooit) dan komt ie in een hoop zand terecht.

@ FrankD, ik weet het maar er is hier zoveel stof, ik had het er echt niet voor over. Jammergenoeg kan ik niet alles doen wat ik wil van foto's, wat ik met mijn d70s wel zou kunnen doen, maar ik ben al blij, het is een canon powershot s60 en je kan hem al manueel instellen, het is toch al iets. Nog een voordeel is deze kan gemakkelijk in mijn webbing of broekzak, bij de spiegelreflex mocht ik onmiddelijk al mijn toestel met tas en alles meesleuren en vertrouw me, we mogen nu soms al genoeg meesleuren

Comment

rap thuis met een hoop mooie foto's ... dat wens ik je toe.
                        En da's een ook beetje uit "eigenbelang" want dan zien we mss. meer mooie foto's ... zoals die tweede
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Dat is natuurlijk helemaal waar.
                          Ben benieuwd naar de verdere foto's.

MvrGr.
                          Frank
                          http://www.frankdoorhof.com

Comment

De tweede
                            I put the sexy in dyslexia

Comment